یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه طارم گفت: دولت هر چه می‌تواند سعی و تلاش خود را در کنترل و مهار تورم به کار بگیرد، چرا که گرانی و تورم کمر خانواده‌های طبقه پایین را خم کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر طارم با بیان اینکه ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بر عموم همشهریان باید گفت: هر گونه دور شدن از برنامه‌های الهی و شرع مقدس در هر زمان و مکانی نشانه جاهلیت است.

وی افزود: ۲۶ آذرماه روز ملی حمل و نقل است که جا دارد تبریکی به همه رانندگان درون و بیرون شهری داشته باشیم.

امام جمعه طارم اضافه کرد: ۲۷ آذرماه سالروز وحدت و حوزه و دانشگاه و سالروز شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح در سال ۱۳۵۸ است که ایشان از یادگاران اندیشمند امام بزرگوار بودند و این خودت عامل شکست توطئه‌های استکبار است.

حجت الاسلام منصوری عنوان کرد: سعی و تلاش دشمن بر این است که بین حوزه و دانشگاه فاصله اندازد و این در حالی است که مکمل همدیگر هستند.

وی گفت: قشر جوان انقلاب باید نسبت به مسائل انقلابی احساس مسئولیت داشته باشد و خود را نسبت به مسائل انقلاب بر کنار ندارند که یکی از اهداف دشمن همین مسئله است که ناکام مانده است.

امام جمعه طارم ابراز کرد: وتوی قطعنامه شورای امنیت درباره آتش‌بس در غزه به نفع رژیم غاصب است که تاکنون بیش از ۴۰ بار از این وتو استفاده کرده است.

حجت الاسلام منصوری افزود: آمریکا و حامیان آمریکا و اسرائیل بدانند اسرائیل بازنده بزرگ جنگ است و تا فروپاشی اسرائیل چیزی نمانده است.

وی گفت: بیش از ۵۰ هزار زخمی و بیش از ۱۸ هزار کشته و شهید حاصل جنایات رژیم جعلی و کودک کش در غزه است که هزاران نفر آواره و محبوس در زیر خاک‌ها شدند.

امام جمعه طارم عنوان کرد: وتوی آمریکا چراغ سبزی برای جنایات بیشتر بر علیه غزه است اکنون دیگر وضعیت و اوضاع غزه از فاجعه انسانی گذشته و یا به عبارتی آخر الزمان توصیف می‌شود.

حجت الاسلام منصوری ابراز کرد: فاصله گرفتن از قرآن و اهل بیت(ع) بیانگر برگشت به دوران جاهلیت است و متاسفانه برخی حرمت ایام فاطمیه را حفظ نمی‌کنند و در این ایام عروسی بر پا می‌کنند.

وی گفت: دولت هر چه می‌تواند سعی و تلاش خود را در کنترل و مهار تورم به کار بگیرد، چرا که گرانی و تورم کمر خانواده‌های طبقه پایین را خم کرده است.

امام جمعه طارم افزود: خانواده‌ها فرزندان خود را در عرصه فضای مجازی رها نکنند کنترل و نظارت در این امر داشته باشند که اگر کنترل و نظات صورت نگیرد فرزندان صدمه خواهند دید.

حجت الاسلام منصوری تاکید کرد: همان‌گونه که مراقب خوراک و پوشاک فرزندان هستیم مراقب دین، اخلاق، تربیت فرزندان و معاشرت آن‌ها نیز باشیم.

وی گفت: شب یلدا یعنی پیوند خانوادگی و خویشاوندی اجتماعی که مهمترین آداب در این روز به جا آوردن صله رحم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha