یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی گفت: ملت ایران اسلامی بی نظیرترین ملت و ولایی ترین ملت است و می بینید چه استقبال عظیمی از شهدای گمنام می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشور در شام غریبان حضرت زهرا(س) و شهید گمنام در شهر تیمورلو، اظهار کرد: مجاهدت در راه خدا و دفاع از امامت و ولایت حضرت زهرا(س) بود که اسلام بعد از ۱۴۰۰ سال استمرار یافته و یکی از موهبت های آن، وجود مبارک امام خمینی(ره) و مردم بزرگ و بی نظیری است که امام راحل آنها را شناخت.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که فرموده اند؛ ملت ایران بهتر از ملت زمان رسول الله (ص) و ملت زمان امیرالمومنین(ع) است، بیان داشت:ملت ایران اسلامی بی نظیرترین ملت و ولایی ترین ملت است و می بینید چه استقبال عظیمی از شهدای گمنام می شود و این از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین سرایی با اشاره به ایثارگری ها، رشادت های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، خاطر نشان کرد: دفاع مقدس برای کشور ما عزت و قدرت است و شعار هیهات مناالذله نهضت عاشورا به وسیله تفکر شیعه در تمام دنیا گسترش یافته و طوفان الاقصی برگرفته از همین تفکر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود: آبرو و هیمنه رژیم صهیونیستی اسرائیل در طوفان الاقصی فروریخت و طبق وعده الهی خداوند به مومنان نصرت بخشید و دشمن با آن همه دستگاههای امنیتی و گنبد آهنینش شکست خورد.

ولی حقیقت، فرمانده سپاه آذرشهر نیز در ابتدای این مراسم از تلاش مسئولان دستگاه های اجرایی، دست اندرکاران و تلاشگران در برگزاری مراسم استقبال، تشییع و تدفین و شام غریبان شهید گمنام تشکر کرد.

در پایان این آیین بعد از برنامه عزاداری و سینه زنی از خانواده شهدا با اهدای تمثال شهدای تیمورلو تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha