شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بازدید آقای همتی فر از مهدکودک جامعه الزهرا

حوزه/ رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با حضور در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از مهد کودک شکوفه‌های بهار بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مجتبی همتی فر، رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، از مهد کودک شکوفه‌های بهار زیر نظر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و برنامه‌های واحد فرهنگی تربیتی این مهد بازدید کرد.

در این بازدید، داود الموسوی، سرپرست مرکز برنامه ریزی و نظارت جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و خانم ازناوی مدیر مهد کودک حضور داشتند و زمینه‌های همکاری و تعامل با سازمان تعلیم و تربیت کودک کشور مورد بررسی قرار گرفت.

همتی فر در این بازدید، از فضاهای داخلی و خارجی مهد کودک شامل کلاس‌ها، کارگاه‌های مهارتی، آزمایشگاه، اتاق ماسه بازی، پارک شادی و غیره بازدید کرد و توضیحاتی در رابطه با برنامه‌های تربیتی اجرا شده در مهد کودک ارائه شد.

خانم ازناوی در ادامه با اشاره به اهمیت ایده‌های نو در فضای تربیتی کودکان، بخشی از طرح‌ها، ایده‌ها و خلاقیت‌های صورت گرفته در سال اخیر را شرح داد، سپس به معرفی کتب تالیف شده توسط مربیان مهد کودک پرداخته و ایده‌های جدید از جمله شهر کودک و مهد طبیعت را تشریح کرد.

همتی فر ضمن قدردانی از زحمات مسئولان و مربیان مهد کودک و خدمات گسترده ارائه شده برای کودکان و اولیای ایشان، حمایت همه جانبه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک را در جهت ارتقای برنامه‌ها و تحقق طرح‌ها و ایده‌های جدید و نو اعلام کرد.

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک همچنین خواستار تعامل و همکاری بیشتر بین مهد کودک شکوفه‌های بهار و سایر مهدها و ارگان‌ها و سازمان‌های فعال در حوزه کودک شد تا مسائل و مشکلات این حوزه‌ها شناسایی و به ترتیب اولویت بررسی و رفع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha