یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: جایگاه علمی امروز کشور علی‌رغم همه تحریم‌ها به دست آمده و در حالی که برخی از سر بی‌اطلاعی و برخی هم مغرضانه می‌گفتند نمی‌توانیم، اما رهبر معظم انقلاب فرمودند ما می‌توانیم و امروز این پیشرفت علمی را به چشم می‌بینیم.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در بوشهر، با تبریک هفته تحقیق و پژوهش، اظهار داشت: تحقیق و پژوهش برای پیشرفت یک جامعه و رسیدن به قله‌های رفیع، لازم و ضروری است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر به نقش رهبر معظم انقلاب در میزان رشد علمی کشور اشاره کرد و گفت: امام خامنه‌ای نقش بی‌بدیلی در عرصه تولید علم و پژوهش کشور دارند و با تیز بینی، درایت و ایستادگی ایشان و جامعه علمی یک رستاخیز علمی در دهه‌های اخیر در کشور شروع شد.

وی عنوان کرد: کشور ما در برخی علوم رتبه اول و یا در رتبه‌های برتر دنیا قرار دارد و از همه مهمتر بسیاری از این علوم با صنعت پیوند خورده و محصولات راهبردی و دانش بنیان ایران نیز در سطح جهانی مطرح شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی در ادامه به آینده‌نگری مقام معظم رهبری نسبت به حرکت‌های نرم افزاری و تولید علم اشاره کرد و گفت: این جایگاه علمی علی‌رغم همه تحریم‌ها به دست آمده و در اواسط دهه هفتاد به بعد که حضرت آقا از حرکت‌های نرم افزاری و تولید علم سخن می‌گفتند رخ داد، در حالی که برخی از سر بی‌اطلاعی و برخی هم مغرضانه می‌گفتند نمی‌توانیم، اما رهبر معظم انقلاب فرمودند ما می‌توانیم و امروز این پیشرفت علمی را به چشم می‌بینیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha