شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فاضل

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه باید برنامه داشته باشیم تا اسلام را در عالی‌ترین مراحل خود پیاده کنیم، گفت: دستگاه‌هایی که تعهد به اسلام دارند باید تمام تلاش خود را برای تعالی اسلام به کار برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور، در حاشیه بازدید از نمایشگاه «دستاوردهای پژوهشی طلاب خواهر» که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد، با تاکید بر اینکه ما باید برنامه داشته باشیم تا اسلام را در عالی‌ترین مراحل خود پیاده کنیم، عنوان کرد: دستگاه‌هایی که تعهد به اسلام دارند باید تمام تلاش خود را برای تعالی اسلام به کار برند.

وی با اشاره به فرصت‌های بی‌شماری که در دنیای جدید برای علو درجات اسلام پیش آمده است، گفت: یکی از این فرصت‌ها وجود بستر پژوهش است لازم است معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه پژوهشگران را به سمتی پیش برد که نوع فعالیت آن‌ها به سمت برتری اسلام سوق داده شود.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کوشش حوزه‌های علمیه خواهران را در عرصه‌های مختلف آموزش، پژوهش و مسائل فرهنگی مثبت ارزیابی کرد و افزود: به مدد وجود جمهوری اسلامی ایران و فضای مناسبی که ایجاد شده است از ۵۰۰ مدرسه فعال در کشور انتظار داریم برای تولید آثار فاخر خود در مسیر حل مسائل و مشکلات نظام گام بردارند.

وی در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه حوزه علمیه «مادر نظام» است، اظهار کرد: در حال حاضر جامعه در عرصه‌های مختلف تعلیم و تربیت، حکمرانی و پژوهش با سوالاتی مواجه است که از پژوهشگران حوزه تقاضا داریم به سمتی سوق داده شوند که تحقیقات و پژوهش آن‌ها ناظر به حل یک مشکل از مشکلات کشور باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha