یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: اسرائیلی های غاصب در عمل نشان داده اند که به هیچ قانونی پایبند نیستند و با حمایت و چراغ سبز آمریکایی ها و انگلیسی ها تمام توان خود را برای از بین بردن ملت فلسطین بکار بسته اند زیرا می دانند که بسیاری از سران اسلامی تنها به دنبال حفظ مقام و جایگاه خود هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی روز سه شنبه در جمع طلاب مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران که با موضوع تحلیل مسائل روز جهان اسلام برگزار شد، اظهار داشت: امروز همه جهانیان شاهد یک نسل کشی دیگر در تاریخ هستند و این نسل کشی در جهان اسلام در حال وقوع است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: تاسف بارتر از این جنایت علیه بشریت و جهان اسلام، سکوت مجامع بین المللی و از سوی دیگر سران کشورهای اسلامی است که اینگونه به صورت ناجوانمردانه مردم فلسطین و غزه را تنها گذاشته اند.

استاد حوزه تصریح کرد: تعدی و تجاوز به خاک فلسطین به نوعی تجاوز به تمام جهان اسلام است، لذا هیچ مسلمانی هم از نظر شرعی و دینی و هم از دیدگاه انسانی نمی تواند در برابر جنایتهای صهیونیست ها سکوت کند.

وی یادآور شد: باید اذعان کرد که گستاخی ها و تجاوزگری های صهیونیست ها علیه فلسطین و مردم غزه نتیجه عدم وحدت در جهان اسلام است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: برخی سیاسیون راهکار برون رفت از وضعیت وخیم در فلسطین و غزه را راهکار سیاسی و دیپلماتیک می دانند در حالی که اسرائیلی های غاصب در عمل نشان داده اند که به هیچ قانونی پایبند نیستند و با حمایت و چراغ سبز آمریکایی ها و انگلیسی ها تمام توان خود را برای از بین بردن ملت فلسطین بکار بسته اند زیرا می دانند که بسیاری از سران اسلامی تنها به دنبال حفظ مقام و جایگاه خود هستند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی نشان داده است که تنها حامی اصلی ملت فلسطین بوده و هست، یادآور شد: امام راحل به خوبی مسائل جهان اسلام را رصد می فرمودند و همواره در کلام و گفتار خویش مسئله قدس و فلسطین را از مهمترین موضوعات مسلمین عنوان می فرمودند و امروز همه ما به علم بنیانگذار این انقلاب پی می بریم لذا این انقلاب از همان روزهای پیروزی خود را در کنار مردم بی دفاع فلسطین دیده است.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: تهاجم وحشیانه صهیونیست ها به غزه خروجی هایی داشت که مهمترین آن این که نخست همینه دروغین اطلاعاتی، جاسوسی و نظامی اسرائیلی بر همگان هویدا شد و از سوی دیگر همین تجاوزگریهای صهیونیست ها باعث شد که جبهه مقاومت علیه استکبار در منطقه متحدتر شود و بی شک انسجام جریان های مقاومت زمینه نابودی کامل اسرائیل غاصب را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha