پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
مقیمی حاجی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی به همراه مدیر و معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر از مدرسه علمیه چهارده معصوم علیهم السلام برازجان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور صبح امروز به همراه مدیر و معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر از مدرسه علمیه چهارده معصوم علیهم السلام برازجان بازدید کرد.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور در ابتدای ورود به این مدرسه با حضور بر سر قبر مطهر شهید گمنام واقع در این مدرسه با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی در ادامه از کتابخانه مدرسه بازدید و وضعیت این کتابخانه را ارزیابی کرد.

وی با اساتید و کادر اجرایی مدرسه هم دیدار و پیرامون مسائل علمی و پژوهشی مدرسه به گفت‌وگو پرداخت.

در این جلسه حجت الاسلام خداداد حقیقت‌منش مدیر مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) و نیز حجت الاسلام رحمانی معاون پژوهش مدرسه گزارشی از فعالیت‌های مدرسه در حوزه‌های مختلف به ویژه در عرصه پژوهش ارائه کردند.

حجت الاسلام حسین رحمانی معاون پژوهش مدرسه علمیه چهارده معصوم علیهم السلام برازجان به بیان گزارش از عملکرد پژوهشی مدرسه پرداخت و گفت: ۲۰ مقاله به دبیرخانه جشنواره علامه حلی ارسال شده است.

وی بیان کرد: تعداد پنج کانون علمی در این مدرسه فعال است، علاوه بر این تعداد هفت کرسی علمی ترویجی با حضور طلاب و اساتید برگزار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی در ادامه برنامه‌های خود در برازجان با طلاب مدرسه علمیه چهارده معصوم علیهم السلام این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha