پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
وحدت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر گفت: وحدت حوزه و دانشگاه و تعامل و همکاری مستمر بین این دو نهاد موجب ارتقا فرهنگ دینی و علمی جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام علی رحمتی مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر امروز در دیدار با رئیس، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور این شهرستان که در این مدرسه علمیه برگزار شد، با اشاره به اینکه سالروز وحدت حوزه و دانشگاه از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: وحدت بیش از پیش حوزه و دانشگاه موجب ارتقا فرهنگ دینی و علمی جامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ارتقا فرهنگ دینی و علمی جامعه باید برنامه‌های حوزه و دانشگاه در جامعه منسجم و هدفمند باشد، گفت: ارتباط و هم‌افزایی بیشتر این دو نهاد برای اجرای بیش از پیش برنامه‌های دینی، فرهنگی و اجتماعی ضروری است.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر، حوزه و دانشگاه را دو مرکز فرهنگی و دانشجویان و طلاب را دو مغز متفکر جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: طلاب و دانشجویان با تعامل و همفکری می‌توانند در حل مشکلات کشور و همچنین پیشرفت روزافزون ایران اسلامی، نقش موثری ایفا کنند.

در ادامه سهیل نژاد رئیس دانشگاه پیام نور پلدختر با قدردانی از اجرای برنامه‌های دینی شهرستان که به‌همت طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام رضا(ع) برگزار می‌شود، به لزوم همکاری این دو نهاد در راستای رفع آسیب‌های اجتماعی شهرستان و جامعه اشاره کرد و گفت: ارتباط منسجم، هدفمند و مستمر این دو مرکز علمی و فرهنگی در حل بسیاری از مشکلات جامعه راهگشا است.

وی در پایان بر برگزاری نشست‌ها و کرسی‌های آزاد اندیشی، مشارکت طلاب و دانشجویان در رفع آسیب‌های اجتماعی و برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه بانوان در شهرستان تأکید کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha