سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: یکی از مشکلات مردم تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی است که مسئولان به این مطالبه توجه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امروز در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلای شهر برگزار شد، با اشاره به ولادت حضرت عیسی (ع) اظهار کرد: حضرت عیسی مسیح، یک فرد مبارز و جهادی و معصوم است و مسلمانان به ایشان معتقد و ارادت دارند چرا که از جانب خدا هدایت مردم را عهده دار شده است.

وی یادآور شد: ۵ دی سالروز تاسیس سپاه حفاظت امنیت پرواز توسط امام خمینی (ره) است چرا که در اوایل انقلاب هواپیما ربایی در کشور زیاد بود و این برای کشور یک خسارت بود. با تاسیس این نهاد دیگر شاهد حوادث ناگوار در این خصوص نیستیم.

امام جمعه ارومیه با اشاره به ۶دی سالروز وفات ام البنین(س) خاطرنشان کرد: این روز به نام تجلیل از مادران و همسران شهدا نامگذاری شده لذا باید همیشه از مادران و همسران شهدا که نوعی ایثار کرده اند، تجلیل شود.

امام جمعه ارومیه با اشاره به برگزاری مراسم های ایام فاطمیه در استان ادامه داد: امسال مواکب و روضه های خانگی بیش از سال های گذشته برپا شد و این جای شکر دارد چرا که این مجالس موجب برکت در زندگی ها خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: یکی از مشکلات مردم تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی است که مسئولان استان به این مطالبه توجه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha