یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان گفت: رفع مشکلات در نقاط حادثه خیز جاده‌های استان، جز مطالبات عمومی مردم و رفع آن باید در اولویت دستگاه‌های متولی قرار گیرد تا شاهد کاهش تلفات جاده‌ای باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و رئیس پلیس راه استان همدان، با اشاره به مشکلات جاده‌ای موجود در سطح استان، اظهار داشت: رفع مشکلات در نقاط حادثه خیز جاده‌های استان، جز مطالبات عمومی مردم و رفع آن باید در اولویت دستگاه‌های متولی قرار گیرد تا شاهد کاهش تلفات جاده‌ای باشیم.

وی با بیان اینکه نمازخانه‌ها و مجتمع‌های بین راهی در استان نسبت به برخی مناطق کشور از وضعیت خوبی برخوردار هستند، گفت: در ایام زمستان رسیدگی و بازرسی از مجتمع‌های بین راهی و نمازخانه‌ها باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه همدان، با اشاره به کسب رتبه نخست کشوری پلیس راه استان همدان در حوزه کاهش تصادفات، خاطرنشان کرد: کسب این جایگاه قابل تقدیر و نشان دهنده زحمات شبانه روزی در این عرصه است.

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده در مسیرهای جاده‌ای استان در طول سال، یادآور شد: ان‌شاءالله در جلسه بعدی گزارشی از برطرف شدن مشکلات تمام نقاط حادثه خیز استان ارائه شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه انسجام و هم افزایی‌ها، به پیش رفتن کار مردم کمک می‌کند، اظهار کرد: مردم ما، شایسته بهترین‌ها هستند و مسئولان تا آنجایی که می‌توانند و ظرفیت‌ها وجود دارد، باید در خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند.

وی تصریح کرد: مدیری، مدیر موفق است که از ظرفیت‌های موجود برای حل مشکلات مردم استفاده کند و تنها منتظر بودجه نباشد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، خاطرنشان کرد: نیازمند حمایت بیشتر دولت در بحث اعتبارات برای حل مشکلات جاده‌ای استان هستیم و این مهم نیازمند پیگیری در استان است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha