دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
برگزاری دوره پژوهش در حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

حوزه/ دوره مدیریت و پیروی با هدف ارتقاء، توانمندسازی ومهارت افزایی معاونین پژوهش مدارس علمیه خواهران استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، دوره ی مدیریت و پیروی با هدف ارتقاء، توانمندسازی و مهارت افزایی معاونین پژوهش مدارس علمیه خواهران، امروز در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با ارائه آقای دکتر ارسلان نامی معاون آموزش و پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر برگزار شد.

معاون آموزش و پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر با اشاره به اهمیت نقش پیروان و رهبران مدیریتی در محیط کار و سازمان گفت: در جهت اهمیت پیروان درپیروی از قوانین مجموعه زندگی شغلی ، باید پیرو خوبی باشیم تا بتوانیم مدیریتی خوبی به ارائه گذاریم.

نامی ادامه داد: کارمند و رهبر و یا رهبر و پیرو به هم وابسته هستند و هر کدام از رهبر و پیرو باید ویژگی ها و صفات اصول شغلی مد نظر داشته باشند در این صورت سازمان موفق تر است و پیروان ناکارآمد، به همان اندازه که رهبران در عملکرد ضعیف، مقصر هستند، آنان نیز مقصر هستند.

وی با اشاره به اینکه پیرو و رهبر شایسته می تواند با عملکرد رفتاری و شغلی متناسب با کار، گروه را به سمت اهداف جهت دهند اظهار داشت: این مهم نیازمند در صورت محقق می گردد که وظایف به خوبی انجام شود و با حضور پیروان است که رهبری معنا پیدا می کند و هر دو مهم و بهم پیوسته هستند

معاون آموزش و پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر خاطر نشان کرد: اگر مدیریتی لایق و شایسته با خصوصیات و ویژگی های مدیریتی و پیروی نباشد به هر سمتی اهداف را جهت می دهد و با ناهمگونی، سبب اختلال در سازمان و اهداف پیش رو خواهد بود .

نامی تصریح کرد: عدم دارا بودن ویژگی های پیروان و رهبری خوب، سبب مشکلات فراوانی در مجموعه سازمان و دست یابی به اهداف خواهد شد و جبران آن هزینه های جبران ناپذیری در بر خواهد داشت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha