شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / دومین همایش کارمندان ایثارگر مرکز مدیریت حوزه

دومین همایش کارمندان ایثارگر مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور به همت پایگاه بسیج شهدای روحانی این مرکز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دومین همایش کارمندان ایثارگر مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور به همت پایگاه بسیج شهدای روحانی این مرکز، با هدف گرامیداشت یاد و خاطره ۱۷۵ شهید طلبه و روحانی عملیات کربلای ۴، امشب (۳ دی ۱۴۰۲) در سالن ایثار باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار شد.

ببینید:

تصاویر دومین همایش کارمندان ایثارگر مرکز مدیریت حوزه های علمیه

در این مراسم معنوی که با قرائت قرآن و مرثیه سرایی آغاز شد، تنی چند از روحانیون ایثار گر به نقل خاطراتی از دوران دفاع غرورآفرین دفاع مقدس به ویژه خاطرات شهدای عملیات کربلای ۴ پرداختند.

علیزاده: مردم با تمام سختی‌ها پای انقلاب اسلامی ایستاده اند

حجت الاسلام والمسلمین علی علیزاده مسئول حوزه مدیریت حوزه‌های علمیه کشور و از روحانیون ایثارگر دوران دفاع مقدس در این همایش با نقل خاطراتی از یاران شهیدش، بر ضرورت آشناسازی نوجوانان و جوانان با ارزش های و دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس تاکید و اظهار کرد: برای جوانان باید تبیین شود که انقلاب اسلامی از کجا به این جایگاه رسیده است.

وی با اشاره به اینکه مردم با تمام سختی‌ها، پای انقلاب اسلامی ایستاده اند، مطرح کرد: افراد مسئولی که به انقلاب خیانت می‌کنند باید در همین دنیا تقاص اعمال خود را پس دهند.

مسئول حوزه مدیریت حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه افرادی که خاک جبهه های حق علیه باطل را خورده‌اند خاطرات خود را برای نسل جدید تعریف کنند، عنوان کرد: راهیان نور بهترین فرصت انسان‌سازی است که باید از آن استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده با اشاره به اینکه مادران شهدا الگو و درس بزرگی برای مادران و دختران این سرزمین هستند، خاطرنشان کرد: این میراث گران‌بها را با برگزاری چنین جلساتی حفظ کنیم.

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدا به ویژه شهدای طلبه و روحانی به نسل نوجوان و جوان تاکید کرد.

مسئول حوزه مدیریت حوزه‌های علمیه کشور همچنین در این مراسم خاطراتی از دوران دفاع مقدس و رفقای شهیدش را بیان کرد.

تقدیر از ایثارگران پژوهشگر و رسانه ای

در بخش پایانی همایش از ایثارگرانی که در عرصه های پژوهشی و رسانه ای آثار مرتبط با فرهنگ ایثار شهادت و معرفی شهدای عزیز دارای آثار بودند، با اهدای لوح تقدیر به امضای آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور و جوایزی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha