شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت‌الاسلام نجفی نژاد

حوزه/ حجت‌الاسلام نجفی نژاد گفت: حضرت عیسی(ع) نقش مهمی در ظهور حضرت مهدی(عج) دارند و از جمله منتظران ظهور حضرت مهدی (عج) هستند و در زمان ظهور به همراه سایر انبیا و اولیا، به یاری حضرت خواهند آمد.

حجت الاسلام طاها نجفی نژاد، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با تبریک میلاد حضرت عیسی(ع) در مورد نقش حضرت عیسی در ظهور حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: حضرت عیسی نقش مهمی در ظهور حضرت مهدی(عج) دارند، ایشان از جمله منتظران ظهور حضرت مهدی(عج) هستند و در زمان ظهور، به همراه سایر انبیا و اولیا، به یاری حضرت مهدی(عج) خواهند آمد.

وی افزود: در روایات اسلامی حضرت عیسی(ع)، به عنوان یکی از اصحاب حضرت مهدی(عج) معرفی شده‌اند و در زمان ظهور در کنار حضرت مهدی(عج)، به مبارزه با ظلم و فساد خواهند پرداخت و زمینه را برای برقراری حکومت عدل و داد فراهم خواهند کرد.

حجت الاسلام نجفی نژاد گفت: حضرت عیسی(ع)، با توجه به مقام و جایگاهی که در میان مسیحیان دارند، می‌توانند نقش مهمی در جذب مردم به سوی حضرت مهدی(عج) داشته باشند و با سخنان و تعالیم خود، می‌توانند مردم را از ظلم و ستم موجود آگاه سازند و آنان را به سوی حکومت عدل و داد حضرت مهدی(عج) هدایت کنند.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) اظهار کرد: انتظار ظهور حضرت مهدی(عج)، یکی از مهم‌ترین آموزه‌های دین اسلام است و مسلمانان باید با آمادگی کامل، منتظر ظهور حضرت باشیم و در این راه، از یاری و همراهی حضرت عیسی(ع) و سایر انبیا و اولیا بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه در روایات اسلامی، به نقش مهم حضرت عیسی در ظهور حضرت مهدی(عج) اشاره شده است، تصریح کرد: در یکی از این روایات، پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند، هنگامی که قائم آل محمد قیام کند، عیسی بن مریم از آسمان فرود می‌آید و در پشت سر او نماز می‌خواند.

وی یادآور شد: در روایت دیگری، امام صادق(ع) می‌فرمایند: عیسی بن مریم، در زمان ظهور حضرت مهدی(عج)، از آسمان فرود می‌آید و حکومت را به دست حضرت مهدی(عج) می‌سپارد.

حجت‌الاسلام نجفی نژاد خاطرنشان کرد: این روایات، نشان دهنده اهمیت نقش حضرت عیسی(ع) در ظهور حضرت مهدی(عج) است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha