شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل

حوزه/ حجت‌الاسلام میر عباس زاده گفت: شرکت‌ها با ایجاد فضاهای صنعتی و کارآفرینی، به توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی منطقه کمک می‌کنند که این عوامل به طور مستقیم تأثیر به‌سزایی در فرهنگ و حیات جامعه دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل حجت‌الاسلام میرعباس‌زاده دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل، امروز در مراسم معارفه شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی نقش مهمی در فرهنگ‌سازی و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دارند، اظهار داشت: این شرکت‌ها با ایجاد فضاهای صنعتی و کارآفرینی، به توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی منطقه کمک می‌کنند، این عوامل به‌طور مستقیم تأثیر به‌سزایی در فرهنگ و حیات جامعه دارند.

وی اظهار کرد: شرکت‌های شهرک صنعتی با ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان و نیروهای کار جامعه، به کاهش بیکاری و تحقق رفاه اجتماعی کمک می‌کنند، این موضوع باعث افزایش خودباوری و رضایت شغلی در جامعه می‌شود و در نتیجه به تقویت روحیه تعاون و همبستگی جامعه نیز منجر می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل ادامه داد: با تأمین منابع مالی لازم برای پروژه‌های عمومی، شرکت‌های صنعتی در فرآیند توسعه زیرساخت‌های عمومی نقش دارند، سپس با سبک زندگی کارآفرینانه کارکنان خود، الگوی مناسب برای سایر گروه‌های جامعه هستند.

هاشم علایی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل نیز در این مراسم اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی با توجه به فعالیت‌های صنعتی و تولیدی خود، مسئولیت‌های اجتماعی بزرگی را بر عهده دارند و می‌توانند در این زمینه نقش مؤثری ایفا کنند.

وی گفت: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به‌معنای تشویق به کار خیر و جلوگیری از کار بد است، شرکت‌های صنعتی با تأمین شغل و درآمد برای جامعه، به طور غیرمستقیم در تشویق به کار خیر و کاهش کار بد مؤثر هستند.

علایی ادامه داد: با فعال بودن در حوزه‌های صنعت، آن‌ها مسئول هستند تا استانداردهای حفاظت از محیط زیست را رعایت، کیفیت کالا و خدمات را حفظ و سلامت و ایمان را در نظام کاری خود حفظ کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha