شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شهید سردار سیدرضی موسوی

حوزه/ ترور ناجوانمردانه سردار سیدرضی موسوی نشان داد رژیم کودک کش صهیونیستی بعد از درماندگی از مقابله با همرزمان حاج قاسم در میدان رویارویی مستقیم و شکست های پی در پی، رو به ترورهای ناجوانمردانه و بزدلانه آورده است تا برای خود دستاورد سازی نماید و اجل محتوم خود را به تاخیر اندازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه, متن پیام بسیج مدرسه معصومیه قم در خصوص شهادت سردار رشید اسلام سیدرضی موسوی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا(۲۳ احزاب)

شهادت سردار بزرگ اسلام حاج سید رضی موسوی یار دیرین سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را محضر امام زمان ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

این ترور ناجوانمردانه نشان داد رژیم کودک کش صهیونیستی بعد از درماندگی از مقابله با همرزمان حاج قاسم در میدان رویارویی مستقیم و شکست های پی در پی از قدرت رزمندگان با ایمان جبهه مقاومت در فلسطین اشغالی، رو به ترور های ناجوانمردانه و بزدلانه آورده است تا برای خود دستاورد سازی نماید و اجل محتوم خود را به تاخیر اندازد. غافل از اینکه این دست و پا زدن های مذبوحانه دردی از شکست ها و ضربات ترمیم ناپذیر طوفان الاقصی را از او درمان نخواهد کرد بلکه بر عزم بیشتر جبهه مقاومت بر نابودی این غده سرطانی و ازاله آن از دامن خاک مقدس قبله اول مسلمین خواهد افزود و آتش انتقام را شعله ور تر خواهد کرد.

رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی باید بداند غیور مردان جبهه مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استناد به آیه شریفه «فَمَنِ اعْتَدَیٰ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَیٰ عَلَیْکُمْ» (۱۹۴بقره) حق انتقام را برای خود محفوظ دانسته و به این ترور ناجوانمردانه و بزدلانه پاسخ درخور خواهند داد و این مطالبه امت حزب الله از این دلاور مردان همیشه سر افراز است.

۵دیماه ۱۴۰۲
بسیج مدرسه معصومیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha