شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام رستاخیز/ هرمز

حوزه / امام جمعه هرمز گفت: از رسانه‌ها درخواست دارم به مشکلات هرمز بیشتر بپردازند تا مسئولان نسبت به این جزیره حساس شوند و در جهت رفع مشکلات مردم گام‌های عملی بردارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه جزیره هرمز امروز در نشست تخصصی با حضور اعضای سازمان بسیج اقشار سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان که در جزیره هرمز برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از مسئول بسیج اقشار استان هرمزگان، اظهار داشت: سپاه در تمامی میدان‌ها و با تمام ظرفیت، برای رفع محرومیت‌ها در کشور پای کار است و در جزیره هرمز نیز با تمام توان وارد میدان شده است.

وی افزود: بسیج اقشار بازوی قوی برای دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی است و وظیفه مسئولان حمایت از بسیجیان است، آنان در همه عرصه‌ها به‌صورت میدانی و با رویکرد جهادی وارد می‌شوند و به فرمان ولی امر مسلمین لبیک گفته و با اقدامات عملی برای حل مشکلات مردم قدم بر می‌دارند.

امام جمعه هرمز ادامه داد: جا دارد از رسانه‌ها در انعکاس و پوشش اخبار جزیره هرمز تشکر کنم و درخواست دارم به مشکلات هرمز بیشتر پرداخته شود تا مسئولان نسبت به این جزیره حساس شوند و در جهت رفع مشکلات مردم گام‌های عملی بردارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha