جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای بلاد

نشست کمیسیون های سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای بلاد برای تحقق امر ولی با محوریت «تبلیغ» در قم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای بلاد با محوریت موضوع «تبلیغ» از دقایقی قبل در قم آغاز شد.

ببینید:

تصاویری از آغاز سیزدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه با علمای بلاد

در آغاز این اجلاس پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال جانشین دبیر سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم توضیحاتی پیرامون کمیسیون های چهارگانه اجلاس ارائه کرد.

امروز چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ به عنوان اولین روز اجلاس سیزدهم جامعه مدرسین حوزه با علمای بلاد کمیسیون های چهارگانه «اقتضائات و تحولات جامعه و بین الملل در امر تبلیغ»، «تولید محتوا، شیوه‌ها و ابزارهای تبلیغی»، «آسیب شناسی در ابعاد مختلف فرهنگی و تبلیغی کشور»، «انتخابات (فرصت‌ها، تهدیدها و راهکارهای مشارکت حداکثری مردم)» که از ماه‌ها قبل در سراسر کشور فعال بوده‌اند، مصوبات خود را به بحث و بررسی نهایی می گذارند تا در روز پنجشنبه خروجی این مصوبات در نشست اصلی اجلاس اعلام شود.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال خروجی این کمیسیون‌ها حاصل تحقیق و پژوهشی است که در طول ماه‌های گذشته در سراسر کشور در جریان بوده است و برای اتقان بیشتر مصوّبات این کمیسیون‌ها، خروجی‌ها امروز مورد بحث و تبادل نظر نهایی قرار می گیرد.

مصوبات و خروجی اجلاسیه‌های جامعه مدرسین توسط کارگروه‌هایی به تناسب نهادهای مربوطه تفکیک محتوایی می‌شوند و پس از آن توسط رئیس جامعه مدرسین به رؤسای قوا یا نهادها، جهت برنامه‌ریزی کلان ابلاغ می‌شوند و نتیجه نهایی نیز توسط جامعه مدرسین از نهاد مورد نظر پیگیری و دنبال می‌شود.

نشست اصلی سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین با علمای بلاد، فردا پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ در محل سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم (ع) با موضوع «رسالت حوزه‌های علمیه و اولویت تبلیغ» برگزار می شود.

پیام ویدیویی یکی از مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم)، سخنرانی یکی از رؤسای قوا و یک نفر از مسئولین و شخصیت‌های تأثیرگذار نظام در خصوص مسائل جهان اسلام از برنامه‌های این اجلاسیه در روز پنجشنبه خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha