شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مصلح

حوزه/ حجت الاسلام مصلح شهید حاج قاسم سلیمانی را یک مکتب دانست و بیان داشت: باید سیره و مشی این شهید والامقام به عنوان الگوی قهرمان ملی و جهانی به نوجوانان و جوانان معرفی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان به ریاست حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان امروز با حضور ائمه جمعه شهرستان، فرماندار، بخشداران، دهیاران و جمعی از مدیران نهادها و ادارات شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حجت الاسلام حسن مصلح در این نشست شهید حاج قاسم سلیمانی را یک مکتب دانست و بیان داشت: باید سیره و مشی این شهید والامقام به عنوان الگوی قهرمان ملی و جهانی به نوجوانان و جوانان معرفی شود.

وی در ادامه افزود: از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی، اعتکاف است که در ایام ماه رجب مساجد باید آمادگی لازم را جهت برگزاری اعتکاف با همکاری خیرین و مردم داشته باشند.

امام جمعه برازجان گفت: در راستای سیاست های کلان آموزش و پرورش در زمینه قرآن و عترت باید توجه بیشتری به آشنایی نوجوانان و جوانان کرد.

حجت الاسلام مصلح اظهار داشت: نهضت قرآن آموزی و ترویج آن را باید در سطح جامعه، دانشگاه و آموزش و پرورش گسترش داد.

امام جمعه برازجان با اشاره به در پیش رو بودن مسئله انتخابات گفت: از موضوعات مهمی که در پیش رو داریم مسئله انتخابات است که باید محیط و فضای شهرستان جهت حضور حداکثری مردم آماده شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اقامه نماز جماعت در ادارات اظهار داشت: از وظایف مهم مدیر یک اداره برپایی و اقامه نماز جماعت و حضور حداکثری کارکنان در این فریضه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha