سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ساوه

حوزه/با هماهنگی و معاونت ستاد اقامه نماز شهرستان ساوه و اداره آموزش و پرورش نشست اهمیت و ضرورت نماز و راههای تشویق فرزندان به نماز با حضور مدیر موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول(س) ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، با هماهنگی و معاونت ستاد اقامه نماز شهرستان ساوه و اداره آموزش و پرورش نشست اهمیت و ضرورت نماز و راه‌های تشویق فرزندان به نماز با حضور خانم نجیبه کرمی مدیر موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول(س) ساوه از مربیان و عضو افتخاری ستاد اقامه نماز و جمعی از اولیای دانش آموزان مقاطع متوسطه دوم در مناطق آسیب پذیر شهرستان ساوه برگزار گردید .

کرمی با اشاره به اهمیت اصول دین و فروع دین در اسلام به ضرورت توجه به نماز پرداخته و گفت: فرزندان، مادران را الگوی دینی در اقامه نماز می دانند و این امر، نشان دهنده اهمیت نقش مادران در تربیت دینی فرزندان می باشد.

وی در ادامه افزود: با توجه به تفاوت ذائقه فرزندان در استدلال و مطالبه دلایل منطقی؛ بر مادران لازم است با رفتار صحیح و پاسخ های اقناعی شبهاتشان را برطرف نموده و با ارائه راهکارهایی برای اقامه نماز تشویق نمایند.

عضو افتخاری ستاد اقامه نماز با اشاره به اهمیت اقامه نماز در فرزندان بیان کرد: اقامه نماز در فرزندان نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های روحی و اجتماعی آنان در برابر حوادث و بحران های اجتماعی دارد.

این مراسم با پاسخ به سوالات مخاطبین به پایان رسید.

لازم به ذکراست: این برنامه به مدت ۴ روز در مدارس مقاطع متوسطه دوم در شهرک فجر و شهرک علوی برگزار گردیده است. ‌

راه‌های تشویق فرزندان به  نماز در ساوه بررسی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha