شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان گفت: عظمت کار مادران و همسران شهدا تا ابد در تاریخ ماندگار است و مردم قدردان این ایثارگری‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی بعد از ظهر امروز در همایش تکریم مادران و همسران شهدا که در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: عظمت کار مادران و همسران شهدا تا ابد در تاریخ ماندگار است و مردم قدردان این ایثارگری‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه باید به نقش مادری مادران شهدا به صورت ویژه نگاه کنیم، مطرح کرد: ۸ هزار شهید استان همدان به‌گونه‌ای در دامن مادران خود تربیت شدند که از همه هستی خود برای اسلام و انقلاب گذشتند، گفت:

وی افزود: از اینکه همسر شهیدی ۴۰ سال به تنهایی زندگی می‌کند و یا مادری عزیز خود را از دست داده است، نباید به سادگی عبور کرد.

وی با تأکید بر اینکه عزت و عظمت این کشور متعلق به مادران و همسران شهداست، گفت: اینکه امروز جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف بین المللی حرفی برای گفتن دارد، این به خاطر استقامت مادران و همسران شهداست.

وی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا در مسیری قدم گذاشته‌اند که حضرت ام‌البنین(س) آغازگر آن هستند، اظهار کرد: همانگونه که حضرت ام‌البنین(س) چهار فرزند خود را فدای اسلام و ولایت کرد، شما نیز فرزندان خود را فدای ماندگاری اسلام کردید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha