دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
استاندار کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع نمازگزاران شهرستان باشت گفت: دولت در راستای رفع مشکل تنش آبی باشت طرح عظیم آبرسانی را اجرا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان باشت با اشاره به توطئه‌های همیشگی دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: این توطئه‌ها به رهبری امریکا و غرب و شرق و هم کشورهای مرتجع خلیج فارس همواره وجود داشته و همه برای ساقط کردن انقلاب هماهنگ شدند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: قاطبه مردم پای کار آمدند و نگذاشتند دشمن به اهداف شوم خود برسد.

وی اضافه کرد: وقتی دشمنان از نقشه‌های خود نا امید شدند به فتنه روی آوردند از درون کشور عده‌ای غافل و عده ای هم مزدبگیر همراهی کردند.

انقلاب اسلامی خونبهای شهداست

احمدزاده انقلاب اسلامی را خونبهای شهدا خواند و گفت: هزاران شهید در راه انقلاب خون دادند، انقلاب ما ثمره مجاهدت همه توحیدهاست.

وی ادامه داد: تنها کشوری هستیم که خداوند منت گذاشته و حکومت الهی داریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمنان همه توان را برای سرنگونی انقلاب بکار گرفتند، افزود: فتنه 88نمونه دیگری از توطئه دشمنان بود.

سکوت خواص حداقل خیانت آنها به نظام بود

وی با بیان اینکه برخی افراد فریب خوردند عده ای هم رفوزه شدند و عقب نشینی کردند،اضافه کرد: حداقل خیانت اینها سکوت بود.

احمدزاده بیان کرد: در صحرای کربلا روز عاشورا جای سکوت نیست از حق باید دفاع کرد جایی که حق در خطر است سکوت مشکلی حل نمی کند.

به گفته احمدزاده در توطئه88 عده‌ای در صحنه دفاع از انقلاب سکوت کردند، بزرگان و مردم متدین اما دفاع کردند.

وی با اشاره تعبیر رهبر انقلاب از حماسه 9دی به «یوم‌الله» گفت:جمعیت بی‌نظیر برای دفاع از انقلاب آمدند دشمن متوجه شد مردم پای انقلاب هستند، آمدند جای شهید و قاتل را عوض کند.

احمدزاده ادامه داد: همین سال گذشته در قضیه مرگ مهسا امینی می‌خواستند جای حق و باطل را عوض کنند.

دشمن دنبال فریب ذهن مردم است/مراقب باشیم در کدام صف قرار داریم

وی با اشاره به زوایای فتنه و تشکیک در اذهان عمومی برای تشخیص حق از باطل یادآور شد: در زمان معاویه مردم را می کشتند تبلیغ می‌کردند اینها پیروان علی هستن بنابراین موقعی که حضرت علی «ع» را در محراب کوفه شمشیر زدند در بسیاری از بلاد اسلامی مردم می گفتند مگر علی نماز می خواند!

وی بیان کرد: دشمن با تبلیغات ذهن مردم را فریب می‌دهد سال گذشته جنگ ترکیبی راه انداختند که جای حق و باطل را عوض کنند کارهای خوب را خیانت معرفی و خائنان را قهرمان ملی معرفی کنند.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد جامعه را نیازمند بصیرت دینی و سیاسی دانست و گفت: صحنه عاشورا پیش روی ما باز است چهره حق و باطل پنهان نیست، باید ببینیم در کدام صف قرار داریم؛ در صف توحیدیان و افراد در راستای ترقی بشریت قرار داریم یا ایادی شیطانی.

احمدزاده افزود: غزه جلوی چشم ماست تحقیقات نمی‌خواهد، باید بنگریم ما در کدام صف قرار داریم و با کی همراه هستیم.

احمدزاده گفت: دشمن جلوی چشم ما قتل عام می‌کند این همه شهید مظلوم و کودکان بی گناه در غزه نیاز به تحقیق ندارد.

9دی صحنه تجلی قدرت ایمانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد 9دی را صحنه‌ای از حضور و تجلی قدرت ایمانی ملت ایران دانست و گفت: مردم در مقابل تفکر شیطانی ایستادند و از انقلاب دفاع کردند این روز را گرامی می داریم، ما مردم متدین ایران هم دشمن شناس هم دین شناس و خداشناسیم، دشمنان خدا را می‌شناسیم هیچ وقت از توحید و خداپرستی جدا نمی‌شویم برای ما ننگ است در صف دشمنان باشیم به فضل الهی انقلاب به دست صاحب اصلی سپرده خواهد شد.

رئیس شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مشکلاتی در مملکت وجود دارد، افزود: مسئولین از گذشته تاکنون همواره تلاش کردند مشکلات برطرف شوددولت همه تلاش را بر حل مشکلات دارد.

وی به خدمات دولت در باشت اشاره کرد و افزود: بسیاری از روستاهای این منطقه بهسازی و طرح هادی اجرا شده است، جاده پیچاب سه پیمانکار در حال کار هستند.

احمدزاده با بیان اینکه محرومیت‌های منطقه فراموش نشده است، گفت: تنش آبی در منطقه داریم مطالعات پروژه انجام شده قرار است هفت حلقه چای حفر شود که هفته آینده پیمانکار مشخص خواهد شد.

احمدزاده گفت: با اجرای این طرح همه روستاهای کمربندی از شبکه آب برخوردار خواهند شد و تنش آبی باشت برای دوره 80ساله حل خواهد شد.

وی اعتبار مورد نیاز برای طرح آبرسانی باشت را بیش از یکهزار میلیارد تومان برآورد کرد.

احمدزاده همچنین از اتمام مطالعات پروژه خان احمد برای اجرای طرح‌های کشاورزی خبر داد.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha