سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: پیام ۹ دی بصیرت ملت است و در حماسه ۹ دی مردم خودجوش حماسه آفرینی کردند و در حمایت از نظام و ولایت در صحنه حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان با تسلیت شهادت سردار سید رضی موسوی، افزود: ۹ دی روز بصیرت و میثاق ملت با امامت است و این روز از ابعاد مختلف اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه پیام ۹ دی بصیرت ملت است، اضافه کرد: در حماسه ۹ دی مردم خودجوش حماسه آفرینی کردند و در حمایت از نظام و ولایت در صحنه حضور یافتند.

خطیب نماز جمعه زنجان با تاکید بر اینکه مردم بصیر استان زنجان فردا برای تجدید میثاق با ولایت در مراسم ۹ دی شرکت می‌کنند، ادامه داد: زنجانی ها همانند سال‌های گذشته بار دیگر حماسه می‌آفرینند.

وی به سالروز شهادت سردار دلها شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت:مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار جبهه مقاومت فقط یک مراسم نمادین نیست بلکه هرکجا نام سردار سلیمانی برده می‌شود، کلاس درسی است که امروز به آن نیازمندیم.

امام جمعه زنجان گفت:امروزه سر دادن شعار مرگ بر آمریکا صرفا به ایران اختصاص ندارد، بلکه حتی در کنار خود آمریکا نیز این شعار شنیده می شود.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی به جنایات وحشیانه اسرائیل علیه مردم بی دفاع غزه اشاره کرد و گفت: تاکنون حدود ۲۲ هزار نفر از مردم بی دفاع غزه جان خود را از دست داده اند که ۷۰ درصد آنان را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

وی به واقعه اخیر و شهادت سردار شهید سید رضی موسوی اشاره کرد و گفت: اسرائیل با حمله تروریستی به منزل این سردار، او را به شهادت رساند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه شهادت آرزوی قلبی مردان بزرگ است و سید رضی موسوی نیز با شهادت به آرزوی خود رسید، خاطر نشان کرد: امروز امنیت ملت بزرگ ایران مرهون جهاد خالصانه و صادقانه این سرداران بزرگ و همرزمان آنهاست.

وی یادآور شد: بی شک شهادت آنها نه تنها پایان راه نیست بلکه آغازی دیگر و رویشی وصف‌ناپذیر در جبهه مقاومت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha