پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تصاویر/ مجمع استادیاران شبکه تربیتی سپاه شهدای آذربایجان غربی

حوزه/ فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت حرکت انقلابی و آگاهانه ملت ایران در ۹ دی تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی بود و این روز بزرگ برای همیشه در اذهان ملت ایران باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدا در مراسم سالروز گرامیداشت حماسه نهم دی در سلماس گفت: در سال ۸۸ افرادی با یک دروغ بزرگ تحت عنوان تقلب در انتخابات کلید حرکت و فتنه دشمن را زدند و با این دروغ بزرگ سعی در ایجاد تشنج در کشور را داشتند که با بصیرت مردم نقشه های آنها خنثی شد.

سردار رجبی افزود: حرکت انقلابی و آگاهانه ملت ایران در نهم دی ماه تجدید میثاق با شهدا و آرمانهای انقلاب اسلامی بود و این روز بزرگ برای همیشه در اذهان ملت ایران باقی خواهد ماند.

وی گفت: در یوم الله نه دی مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می شناسند و در مقابل توطئه ها و نقشه های شوم آنان خواهند ایستاد.

فرمانده سپاه شهدا با بیان اینکه مردم با حضور خود در برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی ماه تعهد خود را به انقلاب و نظام اثبات می‌کنند گفت: حماسه نهم دی نشان داد مردم همواره پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شعائر دینی و اسلامی هستند و هیچ‌وقت به این ارزش‌ها پشت نخواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha