شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در پیامی سالروز نهم دی را از مهم ترین و پرافتخارترین روزهای تاریخ انقلاب دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی با انتشار پیامی سالروز نهم دی را مدال افتخار ایرانیان بشمرد و استمرار این ویژگی را نجات بخش دانست.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

قد جائکم بصائر من ربکم فمن ابصر فلنفسه (انعام ۱۰۴)

امام علی علیه السلام: فقد البصر اهون من فقد البصیره

نهم دی ماه یکی از روزهای پرافتخار و درخشان تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران است؛ روزی که مردم بصیر، فهیم و موقعیت شناس ایران اسلامی، مدال افتخار دیگری را نصیب خود نموده و با حضور تاریخ ساز در صحنه، بار دیگر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام گذاشته و پیوند ناگسستنی خود با نظام اسلامی و ولایت فقیه را به رخ جهانیان کشیدند.

حضور گسترده و ملی مردم برای حراست از اسلام و جمهوریت کشور، نهم دیماه را با عنوان ماندگار یوم اله به ثبت رساند و رمز آن حضور حماسی و بی نظیر بصیرت مردم عزیز بود.

استمرار این ویژگی ارزشمند و نجات بخش در گرو شناخت اصول، عبرت از حوادث، دوراندیشی، رعایت تقوی و استقامت و صبر بر ارزش‌هاست.

برای کشور بزرگی چون ایران عزیز که در مسیر رسیدن به قله ها، گرفتار دشمنان عنود خارجی، خودباختگان، غافلان و کم همتان داخلی است. بصیرت پنجره امیدبخش پیروزی و عامل فتح قله هاست.

بر مسئولان عزیز است که به شکرانه داشتن چنین سرمایه بزرگ و مردم فهیم و بصیری، بیش از گذشته در رفع مشکلات ملت عزیز بویژه گرفتاری‌های معیشتی تلاش جهادی نموده و قدردانی از آنان را در عمل ثابت نمایند.

اینجانب با گرامیداشت یوم اله نهم دی ماه، عمق و استحکام بصیرت را برای خود، همکاران خدوم وزارت جهاد کشاورزی و همه هم وطنان ارجمند از درگاه حق جل و علا خواستارم و با اتکاء به فضل الهی و حرکت حول محور ولایت فقیه امید دارم شاهد حضور دشمن شکن مردم بزرگوار در انتخابات پیش رو و استمرار پیشرفت و اقتدار و سربلندی ایران عزیز باشیم.

سید حسن ربانی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha