یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حضرت زهرا

حوزه/ بنیاد دعبل خزاعی به منظور تکریم و نکوداشت بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی رویداد «بانوان بهشت» را در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه, غلامرضا فلاح، نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان قم گفت: بنیاد دعبل خزاعی به منظور تکریم و نکوداشت بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی رویداد «بانوان بهشت» را در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه در این رویداد بیش از ۱۳۵ نفر از بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی در سراسر کشور تجلیل می‌شوند، افزود: در شهر مقدس قم نیز ۵ نفر از این بانوان برگزیده، تجلیل می‌شوند که علاوه بر تقدیرنامه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، «نشان فاطمه» وهدایای دیگری نیز به این بانوان اهدا خواهد شد.

نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان قم افزود: بنیاد دعبل خزاعی استان قم در طول سال نیز برنامه بازدید و تکریم از پیر غلامان حسینی را دارد که امسال مقرر شد در راستای تعظیم و تکریم بانوان خادم و پیشکسوت مجالس اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) که سالیان درازی در خدمت به روضه، مجلس داری، تبلیغ و هیئت‌داری نقش داشتند، از آنان در قالب رویداد «بانوان بهشت» تقدیر شود.

فلاح ادامه داد: این برنامه روز دوشنبه ۱۱ دی‌ماه و در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت بهانه خلقت حضرت فاطمه زهرا(س) که به نام روز زن نیز نامگذاری شده، برگزار خواهد شد؛ هیئتی از نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی در استان، اداره کل تبلیغات اسلامی و مسئولین فرهنگی استان با حضور در منازل این بانوان از تلاش‌ها و خدمات آنان قدردانی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha