یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
۹ دی مدارس

حوزه/ به مناسبت ۹ دی، طلاب خواهر در حال تحصیل و فارغ التحصیل مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه،  به مدارس ابتدایی شهرستان، جهت تبیین حماسه ۹ دی اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت ۹ دی، طلاب خواهر در حال تحصیل و فارغ التحصیل مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه، به مدارس ابتدایی شهرستان جهت تبیین حماسه ۹ دی اعزام شدند.

حماسه ۹ دی، حضور و راهپیمایی مردم ایران در ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ در حمایت از جمهوری اسلامی در مقابل فتنه ۸۸ بود.

به مناسبت این روز طلاب با حضور در مدارس، در مقدمه به موضوعاتی از توحید و احکام و قرآن و مباحث دینی پرداختند، سپس مبحث ۹ دی تشریح و هدف از گرامیداشت این روز را تبیین و به دانش آموزان تاکید کردند که ما باید همیشه هوشیار باشیم و در ادامه مسابقه و جشن بیداری دانش آموزان برگزار شد که با استقبال خوب آن ها همراه بود.

حضور طلاب در مدارس تأثیرات متعددی از جمله آموزش مؤثر ارزش‌های دینی دارد و طلاب با تخصص خود، می‌توانند ارزش‌های دینی مهمی را به دانش‌آموزان آموزش داده و آنها را به درستی درک کنند؛ این امر می‌تواند به تربیت اخلاقی و معنوی دانش‌آموزان کمک کند و زمینه‌ای را برای شکوفایی ارزش‌ها و اخلاق در آینده فراهم سازد.

به طور کلی، حضور طلاب در مدارس ابتدایی به مناسبت ۹ دی تأثیر مثبتی بر دانش‌آموزان و محیط آموزشی دارد و به ارتقای سطح آموزش دینی کمک می‌کند.

اعزام طلاب خواهر به مدارس ابتدایی گناوه به مناسبت ۹ دی

اعزام طلاب خواهر به مدارس ابتدایی گناوه به مناسبت ۹ دی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha