شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: سنجش نیازها و ارزیابی عملکرد می‌تواند باعث پیشرفت کارها شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در دیدار با شهردار و مدیران شهرداری تبریز، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: اطلاع‌رسانی یکی از اقدامات مهم مسئولان در معرفی عملکرد خود به مردم است که شهرداری تبریز به طرق مختلف همچون برنامه تبریزیم و دیگر رسانه‌ها اقدام به این کار می‌کند.

وی افزود: اقدامات مهم و امید آفرین خود را به اطلاع مردم برسانید، چرا که مردم از شنیدن چنین اخباری به آینده کشور و نظام اسلامی امیدوارتر می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: اقدام شهرداری تبریز در نصب روز شمار و تکمیل پل‌های نیمه تمام شهری تأثیر زیادی در افکار عمومی داشت.

حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم خاطرنشان کرد: شاخص‌های پیشرفت شهری در سند چشم انداز ۲۰ ساله، سندهای ملی و منطقه‌ای، بررسی و میزان موفقیت شهرداری ارزیابی شود.

وی اضافه کرد: سنجش نیازها و ارزیابی عملکرد می‌تواند باعث پیشرفت کارها شود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مردم در بحث آسفالت گلایه‌ای از شهرداری ندارند، ابراز کرد: مردم ناظر و شاهد افتتاح چند پل، شروع پل‌های جدید، اجرای سنگ فرش‌ها، حذف نمک و اجرای محلول پاشی و همچنین مسیرگشایی‌ها هستند و این اقدامات را به عنوان کارهای مثبت قبول دارند.

وی ادامه داد: در بحث ترافیک و کمبود پارکینگ جانمایی نامناسب برخی مشاغل و سد معبر که علاوه بر شهرداری باید چند اداره و سازمان برای حل این مشکلات ورود کنند، هنوز جای کار وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، تأکید کرد: نسبت به حل سرانه پایین فضای سبز، فاصله گرفتن از معماری ایرانی و اسلامی، عدم مناسب‌سازی محیط شهری برای معلولین و کمبود سرویس بهداشتی عمومی باید برنامه ریزی شود.

وی ابراز کرد: مردم همانطور که از کاستی‌ها گله دارند از کارهای خوب قدردانی می‌کنند و این نشان از عادل بودن آنها دارد.

امام جمعه تبریز، ضمن قدردانی از شهردار، مدیران، کارکنان و کارگران این مجموعه، اظهار کرد: در برخورد با مردم، تکریم ارباب‌رجوع در اولویت باشد و توزیع متوازن و عادلانه خدمات مدنظر مدیران شهرداری قرار گیرد.

وی از اقدامات شهرداری تبریز در برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان، همایش پیرغلامان حسینی، همایش زنده‌نامان و همایش خانوادگی غدیر خم قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha