دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: شهدای والامقام ستارگان درخشان آسمان کشور هستند که با فداکاری و نثار جان پاک خود استقلال و آزادی را برای نظام و انقلاب به ارمغان آوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین امروز در کمیته استانی بررسی برترین‌های هشتمین جشنواره تحصیلی جایزه ملی فرزندان شهدا که در سالن اجتماعات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون مطهر شهدا و به خاطر رشادت و از خودگذشتگی آنها در رفیع‌ترین قله‌های جهان قرار دارد و همه دنیا به چشم یک قدرت بزرگ جهانی به کشورمان نگاه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این میان اجر و پاداش خانواده‌های معظم شهدا نیز کمتر از شهید عزیزشان نیست و بدون تردید در نزد خداوند متعال جایگاه رفیع و بلند مرتبه‌ای دارند و می‌توانند بهترین الگو برای همه ما باشند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون شهدا و الطاف الهی بیمه شده و آسیب به آن یک خواب پوچ است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: شهدا برای حفظ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با هدیه جان خود فداکاری و ایثار کردند و امروزه تکلیف همه ما زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا است.

وی ادامه داد: اینکه خانواده معزز شهدا بهترین سرمایه زندگی خود یعنی فرزندانشان را در راه اسلام و انقلاب اسلامی هدیه کردند و خدا را شاکرند، درس‌آموز است.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی عنوان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب سعی کردند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضرباتی وارد کنند اما خون شهدا باعث استواری انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی عنوان کرد: امروز آنچه که برای جامعه اسلامی بسیار با اهمیت است، همانا اطاعت از خدای متعال و رهبری است که می‌تواند سعادت آینده انسان‌ها را به خوبی تضمین و بیمه نماید.

وی ادامه داد: خدمت به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان بسیار با اهمیت بوده و ما مسئولین و همه ملت ایران قدردان خانواده این عزیزان و فرزندان آنها هستیم.

شهدای والامقام ستارگان درخشان آسمان کشور هستند 


انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha