یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: خداوند متعال به‌واسطه شهادت شهید احمدی جوان، تاج عزت بر سر مادران شهدا قرار داده که هم در دنیا عزیز شده‌اند و هم در آخرت مقامی عظیم خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، حجت‌الاسلام مسعود داستار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، حمیدرضا زارعی مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و کارکنان و استادان این دانشگاه به همراه محمد حیدری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوشهر امروز با حضور در منزل شهید محمد احمدی جوان نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر با خانواده معزز این شهید والامقام دیدار و از مادر این شهید تجلیل کردند.

حجت الاسلام مسعود داستار در این مراسم با تأکید بر اینکه این دیدار یک فضیلت است که نصیب رهپویان علم و دانش استان بوشهر شده است، گفت: تکریم مقام شهید، تکریم پروردگار است؛ چراکه شهید برای رضای خدا، اقامه حق، دفاع از شریعت و اهل بیت و حرم ائمه اطهار علیهم‌السلام به مقام شهادت نائل شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر افزود: پیامبر اکرم صلّی‌الله علیه و آله و سلم فرمودند«خداوند می‌فرماید من جانشین (شهید) در خانواده او هستم، هرکس رضایت آنان را جلب کند، رضایت مرا جلب کرده و هرکس آنان را به خشم آورد مرا به خشم آورده است».

وی افزود: از این جهت دلجویی از خانواده شهید یک افتخار و عبادت است، امیدواریم دعای خیر خانواده شهدا، یاری‌گر خادمان مردم در عرصه علم و دانش باشد تا مسیر تعالی و هدایت نسل جوان را فراهم آورند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه مقام مادر، مقامی رفیع است و مادر شهید بودن جایگاهی ارزنده است، ادامه داد: خداوند متعال به‌واسطه شهادت شهید احمدی جوان، تاج عزت بر سر شما مادر شهیدپرور قرار داده که هم در دنیا عزیز شده‌اید و هم در آخرت مقامی بس عظیم خواهید داشت.

باقر گرگین معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر هم با تأکید بر اینکه مادر شهید بودن، مقامی منحصر به فرد و والایی دارد که قابل وصف نیست، تبیین کرد: از این دیدار مسروریم و رضای معنوی که از ملاقات ایجاد شده، آرامش‌بخش قلب و هدایت‌گر ادامه کار ما خواهد بود.

شهید محمد احمدی جوان مهرماه ۱۳۹۴ به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم مطهر اهل بیت علیهم‌السلام به سوریه اعزام شد و در ظهر تاسوعای حسینی در حومه شهر حلب توسط تکفیری‌ها مورد اصابت ترکش قرار می‌گیرد؛ درحالی که دو چشم خود را از دست داده بود مجروح شده و پس از ۴۳ روز بستری شدن و تحمل دردهای ناشی از جراحت‌های میدان نبرد در یکی از بیمارستان‌های تهران در روز جمعه ۱۳ آذرماه ۹۴ (روز معراج پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم به فیض شهادت نائل آمد که پیکر این شهید پس از تشییع در شهر بوشهر در گلزار شهدای روستای «باشی» شهرستان تنگستان آرام گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha