شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
معارفه اعضای شورای استانی حوزه علمیه خراسان جنوبی

حوزه/ در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و اساتید حوزه علمیه و طلاب سطح چهار اعضای شورای استانی حوزه علمیه خراسان جنوبی منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و اساتید حوزه علمیه و طلاب سطح چهار اعضای شورای استانی حوزه علمیه خراسان جنوبی، هفت نفر به عنوان اعضای جدید شورای استانی حوزه علمیه معرفی شدند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه به عنوان رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام رستمیانی مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی به عنوان دبیر شورا، هادی جعفری راد مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان جنوبی به عنوان عضو جدید، حجت الاسلام سید حسین کاظمی به عنوان عضو جدید، حجت الاسلام محمد مختاری امام جمعه موقت شهرستان بیرجند به عنوان عضو جدید شورای استانی حوزه علمیه استان، حجت الاسلام علی رحمانی امام جمعه قاین به عنوان عضو جدید و شهناز شهید زاده مدیر مدرسه علمیه فردوس به عنوان عضو جدید حوزه علمیه استان به مدت دوسال منصوب شدند.

مدیر حوزه علمیه خراسان نیز در این جلسه، حوزه علمیه را مهد انقلاب اسلامی دانست و لازمه‌ی مؤثر بودن طلبه در حوزه جهاد تبیین را کسب دانش و نیز مهارت لازم برای تبیین عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خیاط همچنین به طرح رویداد نیمروز اشاره کرد طرحی که طلاب با مرور تاریخ صد ساله ایران در نصف روز با حوادث زمان‌های مختلف آشنا می‌شوند.

وی گفت: استفاده از ایده‌های بکر و کارگشا در جای جای استان و نیز طراحی برنامه نظام جامع آموزش مبتنی بر مطالعات دقیق و عمیق در تاریخ حوزه‌های علمیه و احصای نقاط قوت و ضعف آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اکبری IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    0 0
    مُدام افراد را در سمت هایشان إبقاء می کنند! یعنی حوزه خراسان نیروی جوان و عالم و تازه نفس نداره؟ اگر نداره که واویلا ولی اگر داره و استفاده نمی شه به چه علت؟ آیا اعتماد ندارید یا صلاح نمی دانید؟ به عنوان عضو کوچکی از حوزه خراسان، از مسئولین این حوزه گلایه مندم لطفا مدیران کشوری بررسی بفرمایند و به حوزه خراسان هم سری بزنند