سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ |۲۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 28, 2024
کد خبر: 1128953
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
تبریز

حوزه/ فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری افرادی که امام جماعت کندرود را در شهرستان تبریز مورد ضرب و شتم قرار داده بودند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز سرهنگ جهان آرا فرمانده انتظامی شهرستان تبریز در جمع خبرنگاران از دستگیری افرادی که امام جماعت کندرود را در شهرستان تبریز مورد ضرب و شتم قرار داده بودند خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام فوریت‌های پلیسی مبنی بر ضرب و جرح روحانی امام جماعت کندرود رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ جهان آرا در ادامه افزود: به دلیل حساسیت موضوع با اخذ مجوز قضایی ماموران کلانتری ۲۵ کندرود تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری ضاربان و با تلاش شبانه روزی در کمتر از ۲۴ ساعت هر۳ ضارب را شناسایی ،دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز در پایان با بیان اینکه امام جماعت کندرود به دلیل ضرب و شتم به بیمارستان انتقال داده شده بود حال وی مساعد و ترخیص گردید گفت :امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و با افراد هنجار شکن مقابله خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عبرت آور IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 2
    صرف دستگیری ... برخورد می بایست پشیمان کننده و مهمتر از آن عبرت آموز باشد
  • سلب امنیت اشرار IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 2
    اشرار نباید احساس امنیت کنند
  • ! IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 2
    فردا میگه جوگیر شدم و ...
  • محمد مهدی اسلامی IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    0 0
    __ بسمه تعالی __ آذر یان سر تا بپا جملگی غیرت _ بردند همه ی عالمیان جمله بحیرت __ پاسداری از دین و شرف برای آنان __ محسوب شده همواره بهین دلبر و جانان __ تکبیر زنان هجمه بخصمان ببرند ، ار __ لرزیده و از دست بدهند فر __