شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت‌الاسلام خواسته

حوزه/رسول خواسته، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل، در پیامی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن و روز مادر، جایگاه زنان مسلمان را در مکتب اسلام و نقش آنان در تحقق آرمان‌های اسلامی و زمینه‌سازی ظهور تبیین کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در اردبیل، حجت‌الاسلام رسول خواسته مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل، صبح امروز در پیامی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و روز مادر، گفت: زنان فاطمی با پیروی از حضرت زهرا(س) نقش اساسی در تحقق آرمان‌های اسلامی دارند.

وی در این پیام، با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و روز مادر، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) الگوی تمام عیار زن مسلمان هستند و با سرلوحه قرار دادن سیره ایشان در عرصه‌های مختلف، جایگاه زن مسلمان در مکتب اسلام به تصویر کشیده می‌شود.

حجت‌الاسلام خواسته با بیان اینکه زنان فاطمی در عرصه‌های فردی و خانوادگی و همچنین اجتماعی به عنوان انسانی متعالی، مادری موفق و زنی فعال و اثرگذار ظاهر می‌شوند، افزود: این زنان برای پیشبرد اهداف خلقت و نظام اسلامی قدم برمی‌دارند.

وی با اشاره به اینکه بزرگانی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی در دامان مادرانی فاطمی تربیت یافتند و عالمی را متحول کردند، گفت: بی‌شک امروز در این عرصه حساس دنیا، زنان با پیروی از حضرت زهرا (س) و مخصوصاً طلاب و مبلغات خواهر نقشی اساسی در تحقق آرمان‌های اسلامی دارند و موثرترین افراد در زمینه‌سازی ظهور می‌باشند.

حجت‌الاسلام خواسته در پایان پیام خود، از خداوند متعال خواست تا زنان فاطمی را همیشه مورد لطف و عنایت ویژه خود قرار دهد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha