پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
امام جمعه سیراف

حوزه/ امام جمعه سیراف با اشاره به تلاش دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت: امروز دشمن برنامه ریزی می کند که مشارکت در انتخابات به حداقل برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات در محل بخشداری شهر سیراف صبح امروز با حضور امام جمعه بندر سیراف برگزار شد.

حجت الاسلام صادق عاشوری در خصوص انتخابات آینده بیان داشت: وظیفه همه مسئولین است که زمینه حضور مردم در انتخابات را فراهم کنند.

امام جمعه سیراف با اشاره به تلاش دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت: امروز دشمن برنامه ریزی می کند که مشارکت در انتخابات به حداقل برسد.

وی ادامه داد: به فرمایش امام خمینی(ره) دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران از اوجب واجبات است و برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی(ره) و شهدا باید پای صندوق های رای برویم و هر رای ملت ایران اسلامی خاری در چشم دشمنان است.

حجت الاسلام عاشوری تأکید کرد: مردم با بصیرت و آگاه مثل همیشه در انتخابات حضور باشکوه خواهند داشت و دشمن را مایوس خواهند کرد.

امام جمعه بخش سیراف در پایان بیان کرد: باید تمام دستگاه‌ها آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات پرشور و دشمن شکن داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha