دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست بصیرتی تیپ احتیاط رزمی جهادی شهید سلیمانی در عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر گفت: وظیفه همه ما در برابر گناه تذکر دادن است، امروز روزی است که نظام اسلامی به امر به معروف و نهی از منکر نیاز دارد چرا که دشمن به دنبال این است که با ترویج بی حجابی و گناه در جامعه نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرد پس تکلیف همه ما سنگین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) نشست بصیرتی تیپ احتیاط رزمی جهادی شهید سلیمانی صبح امروز با سخنرانی حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در این مراسم اظهار داشت: در دین ما چیزی بنام بازنشستگی وجود ندارد، اینگونه نیست که بعد از مدتی کار کردن و به ظاهر بازنشسته شدن هیچ فعالیتی نداشته باشیم چرا که ائمه ما که الگو هستند لحظه ای بازنشستگی نداشتن، حضرت زهرا (س) با آن وضعیتی که داشت در حالی که باردار و مجروح بودند اما چهل شب پس از رحلت پیامبر با زحمت و سوار بر مرکب تک تک درب خانه ها را میزد و امر به معروف و اتمام حجت می کردند و این نشان از مسئولیت پذیری حضرت بود.

امام جمعه عالیشهر با توجه به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی بیان کرد: هر انسانی امر به معروف و نهی از منکر نکند و بی تفاوت باشد و نسبت به مومن دیگر دلسوز نباشد از دایره ایمان بیرون می‌آید.

وی افزود: وظیفه همه ما در برابر گناه تذکر دادن است، امروز روزی است که نظام اسلامی به امر به معروف و نهی از منکر نیاز دارد، چرا که دشمن به دنبال این است که با ترویج بی حجابی و گناه در جامعه نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرد، پس تکلیف همه ما سنگین است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha