چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حجت‌الاسلام نجفی نژاد

حوزه/حجت‌الاسلام طاها نجفی نژاد گفت:حضرت زهرا (س) اسوه کامل زن مسلمان هستند و در همه ابعاد زندگی، الگویی بی‌نظیر برای بانوان جامعه اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام طاها نجفی نژاد در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بانوی دو عالم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری در اردبیل اظهار داشت: حضرت زهرا (س) اسوه کامل زن مسلمان هستند و در همه ابعاد زندگی، الگویی بی‌نظیر برای بانوان جامعه اسلامی هستند.

وی افزود: حضرت زهرا (س) در علم و دانش، عبادت و بندگی، ولایت‌مداری، ایثار و از خودگذشتگی، صبر و استقامت، و بسیاری دیگر از صفات انسانی، سرآمد زنان عالم هستند.

مدیر مدرسه علمیه ملا ابراهیم اردبیل تصریح کرد: حضرت زهرا (س) در دوران زندگی خود، سختی‌ها و مشکلات زیادی را تحمل کردند، اما هیچ‌گاه از ایمان و اعتقاد خود دست نکشیدند و همواره در راه خدا و دفاع از ولایت تلاش کردند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) الگوی تمام بانوان مسلمان هستند، گفت: بانوان جامعه اسلامی باید با الگوبرداری از حضرت زهرا (س)، در مسیر رشد و تعالی خود گام بردارند.

مدیر مدرسه علمیه ملا ابراهیم اردبیل در پایان از تجلیل مادران طلاب این مدرسه خبر داد و گفت: مادران طلاب در تربیت فرزندان خود نقش مهمی دارند و تلاش آنها در تربیت آینده‌سازان جامعه اسلامی، قابل تقدیر است.

خاطرنشان می شود: از مادران طلاب با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha