یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در واکنش به اظهارات اخیر عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، توییتی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن ‌عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در واکنش به اظهارات اخیر عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در توییتی نوشت:

چند سال پیش یک روحانی سرشناس در یکی از استان‌های ایران حرف امروز ضرغامی را به زبان آورد، اما این وزیر باهوش این سخن را امروز به اردبیل چسباند و به تمام اردبیلی‌ها اهانت کرد، برادر عزیزم آقای ضرغامی، حَفِظتَ شَیْئاً وَ غَابت عنکَ أشیاء!

گفتنی است اظهارات اخیر ضرغامی با انتقادات گسترده‌ای از سوی کاربران فضای مجازی همراه شد و بسیاری از کاربران، این اظهارات را اهانت به مردم یک استان دانستند و خواستار عذرخواهی وزیر میراث فرهنگی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسن محمدی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    1 1
    مسئولین میراث باید جواب میدادند
  • راضیه IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 1
    اگر این حرف دوباره از طرف متولیان مسجدی تکرار شده باید به انها تذکر بدهند ما بهترین ائین میزبانی را هم در دین داریم هم در ائین نیاکانمان
    • مطهر نیست IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      0 2
      گردشگری طهارت آور نیست. کافر نجس هست اما کافر کتابی محل اختلاف هست برخی مثل رهبر انقلاب نجس نمی دانند اما برخی دیگر مثل امام راحل رضوان الله علیه مطلقا نجس می دانند اعم از کتابی و غیرکتابی. بنا بر این ضرغامی بایستی حرفش را تصحیح و عذرخواهی کند.