دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تسلیت تبریز

حوزه/ ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی جنایت تروریستی دشمنان در کرمان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی جنایت تروریستی دشمنان در کرمان را محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

حادثه دلخراش و تلخ انفجار تروریستی در مسیر گلزار کرمان که منجر به شهادت مظلومانه و زخمی‌شدن جمعی از هموطنان عزیز گردید، موجی از غم و ماتم را در سراسر میهن اسلامی ایران ایجاد کرد.

چنین اقدامات ناجوانمردانه‌ای در سالگرد ترور شهید سرافراز و بی بدیل جهان اسلام، سیدالشهدای محور مقاومت حاج قاسم سلیمانی، بی‌گمان نشان از عجز و ناتوانی دشمنان در تقابل با ایران اسلامی را دارد و هرگز در عزم و اراده پولادین مردم سربلند ایران در مسیر عزت و استقلال خللی ایجاد نخواهد کرد.

بدون تردید پیام روشن ملت شریف ما در پی وقوع این حادثه تلخ نیز همچون گذشته، ایستادگی و دفاع از آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تاکید بر ادامه راه ایثار و شهادت و همچنین پاسخ کوبنده و قاطع به این اقدام ددمنشانه به تروریست‌ها و مزدوران کوردل است.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی، ضمن محکوم‌کردن این حمله تروریستی و درود به روان مطهر شهدای این حادثه، تاسف و همدردی خود را به همه بازماندگان ابراز می‌دارد و از درگاه خداوند منان برای ایشان، آرزوی تندرستی و شکیبایی دارد.

همین‌طور شفای عاجل و کامل مجروحان این واقعه را از درگاه خداوند متعال خواهان است.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha