شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جامعه مدرسین

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای با محکومیت اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان بر ضرورت شناسایی و مجازات قاطع آمران، عاملان و مباشران این جنایت شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مشروح بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را در ادامه بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

“مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُوَما بَدَّلوا تَبدیلًا” (الأحزاب ۲۳)

اقدام تروریستی بمب گذاری در مسیر گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنانمان شد موجب تألم و تأثر شدید گردید.

این جنایت سبعانه و بزدلانه نشانه‌ی آشکاری از کینه و دشمنی خباثت‌آلود مزدوران استکبار با ملت شریف ایران و مکتب شهید سلیمانی است.

این‌گونه جنایات که از سرپنجه خونین مزدوران خبیث و حقیر استکبار واقع شده است، خللی در عزم راسخ ملت شهیدپرور ایران در پیمودن راه حق ایجاد نمی‌کند و نتیجه‌ای جز افزایش نفرت از آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذنابش در قلوب ملت ایران ندارد.

یاد شهیدان این حادثه خونین را گرامی می‌داریم و به خانواده‌های آنان تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال شفای عاجل برای مجروحان و آسیب‌دیدگان مسألت داریم.

از تمام نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی خواستاریم آمران، عاملان و مباشران این جنایت را شناسایی و تیغ تیز انتقام و خونخواهی ملت ایران را بر پیکر آنان وارد سازند. “إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انتِقامٍ‌”

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha