شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حادثه تروریستی کرمان بیانیه

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی کرمان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی کرمان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَیَ مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

بار دیگر دست پلید استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل که با خون شهدای مقاومت اسلامی و در رأسشان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی آغشته است، این بار از آستین مزدوران کثیف آنها جنایتی دیگر درآمد و خون بیش از ۱۰۰ انسان خداجوی‌ و مظلوم در کنار مزار سردار دلها بر زمین ریخته شد و صدها انسان دیگر را زخمی ساخت.

ظالمان شرور و ضد بشریت باید بدانند دست انتقام آن شهدای مظلوم از آستین سربازان مکتب حاج قاسم بیرون خواهد آمد و زمین را از لوث وجود آنها تطهیر خواهد کرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء و نائب بر حقشان مقام معظم رهبری و مردم شریف کرمان، بالأخص خانواده‌های معظم شهیدان و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل از درگاه الهی مسئلت می‌نمایم.

و السلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته

ارادتمند شما محسن حیدری نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha