دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام شعبانعلی

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی  استان همدان در پی شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان در پی شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ﴿سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹﴾

بار دیگر چهره زشت و کریه دشمنان قسم خورده ایران و اسلام و ایادی منحرف از اسلام ناب محمدی به خون فرزندان این ملت آغشته شد و چهره پلید خود را نمایان تر ساخت.

حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار سلیمانی، نشانه درماندگی، زبونی، کوچکی و حقارت دشمنان و صهیونیست‌های جنایتکار است که حتی از زائران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هراس دارند.

بیدادگران زمان و تروریست‌های آنان بدانند که خون پاک شهدا شکوفا می‌شود و راه عزت را زنده می‌کند. شهید سلیمانی ماندنی است، تا ابد زنده است؛ آنهایی که او را شهید کردندجایشان زباله دان تاریخ است و جزو فراموش شدگان تاریخ خواهند بود امّا او تا ابد زنده است.

این مصیبت بزرگ را به خانواده های محترم شهدا و ملت شهیدپرور ایران تسلیت می گویم. ضمن آرزوی صبر برای بازماندگان و شفای عاجل برای مجروحان، ان شاءالله گروه های تروریستی و حامیان آنان به سزای اعمال خود برسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha