دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
همسران کادر و اساتید حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه علی ابن موسی الرضا یاسوج اظهار کرد: چندین سال است که همزمان با میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها بنا را بر این گذاشتیم که از همسران زحمتکش خدام، اساتید و کادر همچون سال‌های گذشته تجلیل مختصری داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، همزمان با ایام ولادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و روز مادر، مراسم جشن این عید بزرگ و تکریم مقام مادر و روز زن در حسینیه شهید حاج قاسم سلیمانی مدرسه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) یاسوج با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید علی صالح موسوی اعظم امام جمعه موقت یاسوج و خانواده‌های اساتید، کادر و طلاب برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم بهشت مدیر مدرسه علمیه علی ابن موسی الرضا یاسوج ضمن تقدیر و تشکر از حضور خانواده‌های طلاب کادر و اساتید حوزه علمیه اظهار کرد: چندین سال است که همزمان با میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها بنا را بر این گذاشتیم که از همسران زحمتکش خدام ، اساتید و کادر همچون سال‌های گذشته تجلیل مختصری داشته باشیم.

وی در ادامه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار دل‌ها، سرباز ولایت بود و با تاسی از حضرت فاطمه زهرا (س)، امام حسین (ع) و امام راحل (ره) تمام عمر خود را در راه جهاد در راه خدا سپری کرد و به فرموده رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی یک مکتب است و امروز ما در تمام جهان تأثیر این مکتب را شاهد هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین بهشت با بیان اینکه شهید سلیمانی محبوب آحاد مردم با هر نوع تفکر، فکر و گرایش سیاسی بود افزود: قاسم سلیمانی در حقیقت در اردوگاه رهبری بود و هر کسی که در اردوگاه رهبری، خودش را تعریف می کند و خدمت‌ می‌کند حاج قاسم سلیمانی، آن را مورد تکریم قرار می‌داد.

مدیر مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا یاسوج تصریح نمود: شهید سلیمانی یک چهره معنوی‌، منطقی، دلنشین و قابل باور برای همه کسانی بود که می‌خواستند عدالت برقرار باشد برای همه کسانی که می‌خواستند با ظلم و جور و استکبار مبارزه کنند.

وی با اشاره به گستردگی مکتب شهید سلیمانی، اظهار کرد: امروز مکتب شهید سلیمانی علاوه بر جهان اسلام تمام آزادی‌خواهان دنیا را تحت تاثیر و سیطره خود قرار داده که حتی دشمن از مکتب حاج قاسم بیشتر از خود سردار سلیمانی می ترسد.

وی در ادامه به جنایت تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان اشاره کرد و گفت: همین جنایت تروریستی ترس دشمن از مکتب شهید سلیمانی است که با این شکوه و عظمت بر گزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین بهشت ،ضمن همدردی با مردم عزیز کرمان گفت: دشمن نمی‌داند که با ریختن چنین خون‌هایی ملت ایران منسجم‌تر،محکم‌تر، و امیدوارتر به آینده نظام انقلاب اسلامی می‌شوند.

در پایان از همسران طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) یاسوج تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 1
    خدا نگهدار حافظان سنگر دین