شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کرمان

حوزه/ امام جمعه شهرستان بافق، حوزه علمیه خواهران، فرماندار، شهردار و سایر نهادهای شهرستان بافق با صدور بیانیه هایی جنایت دشمنان در به شهادت رساندن جمعی از هموطنانمان در کرمان را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، سید عباس حسینی باقرآباد امام جمعه شهرستان بافق در محکومیت جنایت دشمنان انقلاب اسلامی در سالروز شهادت سردار دل ها در گلزار شهدای کرمان بیانیه ای به این شرح صادر کرد:

«بسم الله القاصم الجبارین»

دست های پنهان دشمنان اسلام و کینه های نهفته در دل های شکست‌خوردگان از پیشرفت مسلمین، بار دیگر جنایتی را رقم زد که خون های ده ها نفر از هم میهنان عزیزمان که به زیارت مزار پاک و مطهر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی شتافته بودند بر زمین ریخته شد و ارواح مطهر آنها را در روز ولادت باسعادت حضرت زهرا سلام الله علیها میهمان ایشان کرد.

ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران در طول سالیان مختلف نشان داده است که با شهادت عزیزانش، هوشیارتر و بیدارتر و تنفرش از دشمن دیرینه اش بیشتر می شود و دشمنی که به زعم خویش، می کوشد روحیه یأس و نا امیدی و جنگ روانی در بین مردم ایجاد کند، ناخواسته سبب خیر می شود و خیل عظیمی از ملت عزیز ایران را به صحنه می آورد که با صدای رسای خویش آرمان های امامین انقلاب را فریاد می‌زنند و هرچه تنفر دارند بر سر دشمن، سرازیر می کنند.

اینجانب ضمن محکومیت این جنایت هولناک، شهادت هموطنان عزیزمان در گلزار شهدای کرمان را به محضر امام عصر ارواحنا فداه و رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی و همه مردم عزیز استان کرمان مخصوصا داغدیدگان و بازماندگان آنها وبه مردم عزیز شهرستان بافق تسلیت عرض می کنم و شفای همه مجروحان این حادثه را از خداوند سبحان مسئلت می کنم.

بی شک، طراحان و عاملان این جنایت به زودی رسوا و دستگیر خواهند شد و به سزای اعمالشان خواهند رسید.«اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْکُو إِلَیْکَ فَقْدَ نَبِیِّنَا وَ غَیْبَهَ وَلِیِّنَا وَ کَثْرَهَ عَدُوِّنَا وَ شِدَّهَ الْفِتَنِ بِنَا»

بیانیه مدرسه علمیه خواهران الزهرا سلام الله علیها بافق

مریم تفکری، مدیر حوزه علمیه الزهرا سلام الله علیها بافق با صدور پیامی اقدام تروریستی علیه دلدادگان مکتب و راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد و شهادت جمعی از هم‌وطنان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

«انّا للّه و انّا الیه راجعون»

حادثه انفجار تروریستی در مسیر گلزار شهدای شهر کرمان هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت جمعی از هم‌وطنان بی‌گناه شد، موجب تأثر و تألم فراوان ملت شریف ایران اسلامی و کرمان غیور شد.

این جنایت وحشیانه سند جدیدی از رذیلت و قساوت دشمنان ملت ایران و یادآور هزاران جنایتی است که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون آرامش و امنیت مردم ایران را هدف گرفته است.

این جانب به خانواده‌های شهدای مظلوم این حادثه تروریستی تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال علو مقام و مرتبت این شهدای عزیز را تقاضا می‌کنم. همچنین عافیت و صحت کامل مجروحان حادثه را از خداوند مسئلت می‌کنم.

در ادامه صدور بیانیه ها مسئولان ادارات از جمله شهردار، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه و نیروی انتظامی تا این لحظه بیانیه هایی در محکومیت اقدام تروریستی دشمنان در به شهادت رساندن هم وطنانمان در کرمان صادر کرده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha