یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
پیام تسلیت رئیس هیئت‌مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی

حوزه/ دشمنان سفاک و ددمنش این مرز و بوم، به‌ویژه دولت آمریکا و رژیم نامشروع صهیونیستی این بار با هدف قرار دادن زنان، مردان و کودکان بی‌پناه، رذالت و خباثت خود را بیش از پیش آشکار کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه, متن پیام تسلیت آیت الله غلامرضا فیاضی، رئیس هیئت‌مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی به این شرح است:

شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیز و زائران مرقد شریف سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، قلب مردان و زنان ایرانی و آزادی‌خواهان را آزرد و موجب تأثر شدید گردید.

دشمنان سفاک و ددمنش این مرز و بوم به‌ویژه دولت آمریکا و رژیم نامشروع صهیونیستی این بار با هدف قرار دادن زنان، مردان و کودکان بی‌پناه، رذالت و خباثت خود را بیش از پیش آشکار کردند.

شهادت جمعی از مردم غیور و قدرشناس ایران اسلامی که در سالروز شهادت حاج قاسم عزیز، در گرد مزارش در گلزار شهدای کرمان تجمع کرده بودند، همه ما را داغدار کرد، اما پیام بزرگی به دشمنان ایران اسلامی خواهد داد که این ملت، ملت امام حسین(ع)، ملت شهادت، ملت صبر و استقامت، و ملت مبارزه با ظلم و ظالم بوده و هست.

ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت بقیةالله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، مردم داغدار ایران و خانواده‌های شریف این شهیدان عزیز، این جنایت بزرگ را محکوم کرده و قاطعانه اعلام می‌داریم شهادت آرزوی همه ملت، که رهروان صادق و ثابت‌قدم شهیدان والامقام هستند، می‌باشد و انتقام خون این مظلومان را خواهیم گرفت.

غلامرضا فیاضی، رئیس هیئت‌مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha