شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله سید محمد تقی مدرسی

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی جنایت بمب‌گذاری در کرمان را به رهبر معظم انقلاب، دولت و عموم مردم ایران تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دفتر آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق با صدور بیانیه‌ای در محکومیت جنایت بمب‌گذاری در گلزار شهدای کرمان، با توصیف کردن آن به جنایتی صهیونیستی، این واقعه دردناک را به رهبر انقلاب، دولت و عموم مردم ایران تسلیت گفت.

ترجمه این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: (الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ * أُولَئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ).

وقال سبحانه: (وَلَا تَهِنُوا فِی ابْتِغَاءِ الْقَوْمِ إِنْ تَکُونُوا تَأْلَمُونَ فَإِنَّهُمْ یَأْلَمُونَ کَمَا تَأْلَمُونَ وَتَرْجُونَ مِنَ اللهِ مَا لَا یَرْجُونَ وَکَانَ اللهُ عَلِیمًا حَکِیمًا).

بار دیگر دست جنایت و وحشیگری - به شیوه فجیع صهیونیستی - دراز شد تا جنایت شنیع دیگری بر ضد مردم مؤمن ایران در شهر کرمان رقم بزند؛ جنایتی که در همایش مردمی چهارمین سالگرد فرماندهان جهاد و مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس و همراهان شهید آن دو به وقوع پیوست.

تسلیت صمیمانه و همدردی خود را به این مناسبت دردناک به رهبر، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران تقدیم داشته و از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم که شهدای صالح این حادثه را با پیامبران، صدیقان، شهدا و صالحانی که خدا به آنها نعمت خود را ارزانی داشته و مصاحبت نیکویی دارند محشور کند و از او می‌خواهیم که به خانواده‌های آنها صبر و اجر جزیل عنایت نموده و به آسیب دیدگان و مجروحان شفای عاجل عنایت فرماید.

دفتر آیت الله سید محمد تقی مدرسی

۲۱ جمادی الثانی ۱۴۴۵ ق

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha