چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
آیت الله العظمی مظاهری

حوزه/ حضرت آیت الله مظاهری در پیامی با محکوم نمودن حادثه تروریستی کرمان گفتند: مسئولان مربوطه با سرعت و دقت، عاملان و آمران و مسببان این فاجعۀ بزرگ را شناسایی کرده و به سزای اعمال ننگینشان برسانند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، متن پیام تسلیت حضرت آیت‌الله مظاهری در پی حادثه تروریستی در شهر کرمان به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ
«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»

حادثه تلخ و غمبار تروریستی در شهر کرمان که به شهادت جمع کثیری از هموطنان مؤمن و بی دفاع انجامید، موجب تأسف و تأثر فراوان است.

دست پلید جنایت پیشگانی که این فاجعۀ شوم را با قساوت و رذالتِ هرچه تمام‌تر ،رقم زده‌اند ،به خون مطهر انسان‌های با ایمان و بی‌گناهی آلوده شد که برای گرامیداشت یاد و نام شهیدانِ راه حق و فضیلت و به یاد سردار شهید سلیمانی گردهم آمده بودند و بی‌شک، جزای این جنایتکاران سنگدل، قهر و غضب و انتقام الهی خواهد بود.

امید است مسئولان مربوطه با سرعت و دقت، عاملان و آمران و مسببان این فاجعۀ بزرگ را شناسایی کرده و به سزای اعمال ننگینشان برسانند.

به همۀ داغدیدگان در این مصیبت جانکاه و به عموم مردم بزرگوار و مقاوم کرمان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند سبحان برای آنان صبر و تسلّا و آرامش و اجرِ صابران، مسألت نموده و علوّ درجات شهیدان و جانباختگان عزیز این فاجعه دلخراش و نیز شفا و عافیت مجروحان و مصدومان رنج دیده در این حادثه مولمه را خواستارم.

ولاحول و لا قوة الا بالله العلی العظیم.

حسین المظاهری
٢١/ جمادی الثانی/ ١٤٤٥
١٤/ دی ماه/ ١٤٠٢

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha