یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور

حوزه/ سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با صدور پیامی حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد و خواستار پاسخ قاطع به اتاق های فکر این جنایات شد.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور

بسم رب الشهداء و الصدیقین

سلام بر خون های جاری، سلام بر جان های پرکشیده در ملکوت سعادت، سلام بر جویندگان مُلک هدایت و سلام بر جرعه نوشان جام شهادت! بار دیگر فرزندان شیطان و دنباله روان قابیل، جنایتی وحشیانه آفریدند و با اقدامی بزدلانه و از سر استیصال، ده ها نفر از رهروان مسیر عشق را در مسیر زیارت مزار اسطوره مقاومت به خاک و خون کشید و با کشتار عده ای بی گناه به دنبال سر پوش گذاشتن شکست مفتضحانه خود در محور مقاومتند.

کشتار کودکان و زنان و بی دفاعان تنها گوشه ای کوچک از رذالت و حقارت ایادی صهیونیست بین الملل و رژیم کودک کش آنان است و چهره خبیث این دیو صفتان در فجایع غزه و افغانستان و لبنان و عراق و یمن و ... دیگر بر هیچ آزاده ای پوشیده نیست. اینگونه جنایات حقیرانه نشانگر این حقیقت است که خطر استمرار مسیر شهید سلیمانی برای دشمنان قسم خورده تفکر مقاومت، خطری واقعی است و انقلاب در مسیر درست خود در جریان است و بغض فروخورده اینان، جسم رنجور کسانی را پاره پاره می کند که تنها جرمشان حرکت در مسیر انقلاب است.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور این ترور و جنایت کور و وحشیانه را به شدت محکوم نموده و ضمن ابراز همدردی و تسلیت به عموم مردم ایران به ویژه خانواده‌های شهیدان این حادثه، صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان و شفای کامل را برای مجروحان این جنایت از درگاه حضرت حق خواستار است و از مسئولان محترم می‌خواهد با شناسایی و در هم کوبیدن عاملان، بانیان و اتاق فکرهای این جنایت، بدانها پاسخی قاطع و درس عبرتی فراموش نشدنی دهند و با اقدامی متناسب، زمینه این دست جنایات را از بین برند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha