شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار سلامی

حوزه/ فرمانده سپاه گفت: ما با این شهادت ها از میدان جدا نمی شویم، تراکم مردم عزیز کرمان را پس از شهادت دیدید، این ملت با شهادت، جلو دشمن کرنش نمی کند و این ملت سرافراز است و پیروزی را ملاقات خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران امروز در مراسم تشییع شهدای انفجارهای تروریستی کرمان در مصلای امام علی(ع) این شهر گفت : ما با یک آرایش پیوسته و زنجیره‌ به هم متصل از شیاطین کوچک و بزرگ عالم در نبرد بین اسلام و کفر، یک واقعیت و حقیقت انکارناپذیر در صفحه زندگی امروز ملت عزیز ایران و امت اسلام مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه فرمان رهبر انقلاب را شنیدیم و به‌دنبال تحقق آن پیش خواهیم رفت، افزود: فکر نکنید که ملت مسلمان ایران و امت اسلام دست بسته بوده، خداوند طی دهه های اخیر بخصوص سال های گذشته دست های ما را به روی دشمنانمان باز کرد.

فرمانده سپاه پاسداران گفت: ما با قدرتی به نام آمریکا در چند دهه اخیر در نبرد واقعی بوده ایم، اما در همه این نبردها آمریکا را با شکست های خفت بار بدرقه کرده ایم. ببینید چه بر سر آمریکا درآمده که می خواستند در عراق دولت سازی کنند، ۱۳۵ هزار نیروی نظامی گسترش دادند اما در عراق شکست خوردند.

وی افزود: قهرمان افسانه‌ای ما با اصحاب باوفایش، آمریکا را از صفحه سیطره سیاسی عراق ناکام کرد و عراق از دست و شر سلطه آمریکا نجات یافت، درحالی که نظامیانشان به وفور در آن سرزمین حضور داشتند.

فرمانده کل سپاه گفت: امروز آنان شکست‌خوردگان این سیاست هستند؛ می خواستند افغانستان را در سلطه سیاسی خود بگیرند اما شما فرار مفتضحانه آنها را دیدید، درحالی که یک ارتش مجهز از تجهیزات مدرن را به جای گذاشتند؛ می خواستند در لبنان حزب الله را از صفحه سیاسی و امنیتی آن کشور ساقط کنند اما امروز همگان درخشش این قدرت را در شرق مدیترانه می بینند، می خواستند نظام سوریه را به عنوان حلقه محوری مقاومت فروبپاشانند اما سوریه ماند و آمریکایی ها رفتند.

وی تصریح کرد: در یمن، عراق، لبنان، سوریه و ایران تحریم کردند تا ملت ایران را فلج کنند، تحریمشان شکسته شد، شکست خوردند. خلیج فارس را ترک کردند، تقریبا منطقه را تخلیه کردند، هیچ مقام آمریکایی نمی تواند امروز در هیچ قریه ای از قرای اسلامی پابگذارد، کسانی بودند که وقتی در سرزمین های اسلامی پا می گذاشتند برایشان فرش قرمز پهن می شد، امروز هیچ نقطه امنی برای آنان وجود ندارد.

سردار سلامی با بیان اینکه تسلط بر مسلمانان غیرممکن شده، آنها راهبردی و کلیدی ترین منطقه جهان را به برکت انقلاب شکوهمند ما از دست داده اند، گفت: به رژیم صهیونیستی رجوع کنید، آنها که سیاست از نیل تا فرات را در سر می پروراندند و می خواستند غاصبان کامل سرزمین فلسطین شوند و ملت قدیمی و ریشه دار اسلامی را در میان سیاست های غاصبانه خود دفن کنند اما امروز می بینید چگونه فلسطین قهرمان که روزگاری با سنگ می جنگید، بازهم به برکت شهادت آن قهرمان نامدار اسلام و همه جریانات و گروه ها و مبارزان فلسطینی، چگونه آن سرزمین و آن رژیم منحوس در مرز بقا و ممات قرار گرفته است که دور خود دیواری به ارتفاع شش متر و طول صدها کیلومتر کشیده تا در این باریکه امن زندگی کند، اما ممکن نیست.

وی تصریح کرد: طوفان اقصی شکست پذیری این رژیم جعلی و تصنعی را به زیبایی نشان داد و امروز، هرروز حداقل ۲۰ صهیونیست در غزه به دست فلسطینی های قهرمان به هلاکت می رسد، تانک هایشان زده می شود، ادوات زرهی آنها خرد و استخوان آنها می شکند و دیگر چشم انداز مثبت برای یک زندگی امن در آینده نزدیک در آن سرزمین مقدس نمی بینند.

سردار سلامی با بیان اینکه به داعش نگاه کنید که محصول سیاست آمریکا در جهان اسلام بود، افزود: به یاد دارید، داعش می خواست نقشه سیاسی جدید در جهان اسلام ترسیم کند، رویایش، خلافت اسلامی در همه بلاد اسلامی بود، باز هم با مجاهدت جوانان پرشور انقلابی از همه عالم اسلام به فرماندهی شهید ما، آتشفشان تکفیر که منتشر شده بود و بخشی از بلاد اسلامی را در میانه آتش خویش گرفته بود، نوامیس مسلمین را آواره کرده بود و جوانان مسلمان را سر می برید و قتل عام می کرد، آیا نقطه ای به اندازه سر سوزن که در اختیار این داعش جنایتکار باشد، می بینید؟ در هیچ کجای صفحه عالم و در نقشه سیاسی جهان هیچ اثری از آنان نیست، گم شده اند، ناپیدا هستند.

وی افزود: ضرباتی که دشمن دریافت کرده سنگین، سخت دردناک و غیرقابل تحمل بوده و امروز مقامات صهیونیست راهی برای فرار از این باتلاق ویرانگر ندارند و اگر صحنه ترک را کنند یا بمانند، شکست خوردند در حالی که مسلمانان در جهادند و اگر شهید شوند، پیروز هستند.
سردار سلامی گفت: ما با این شهادت ها از میدان جدا نمی شویم، تراکم مردم عزیز کرمان را پس از شهادت دیدید، این ملت با شهادت جلو دشمن کرنش نمی کند و این ملت سرافراز است و پیروزی را ملاقات خواهد کرد.

وی همچنین با بیان اینکه شکوه صبر، عظمت نجابت، وسعت ایمان و امواج بلند مهربانی،وفاداری و فداکاری را در سیمای مردم کرمان به خوبی در حوادث سخت دوران گذشته دیده ایم گفت: امروز کرمان نه فقط دیار شهیدان، که خود، دیار شهادت است و مشهد شهیدان ماست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha