سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه خورموج

حوزه/ امام جمعه خورموج گفت: دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف مانند ماهواره و قدرت رسانه‌های خود، بی حجابی و بی‌عفتی را ترویج می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به آیات ۴۱ و ۴۲ سوره مبارکه احزاب گفت: یاد خداوند تنها با زبان و گفتار نیست، بلکه ذکر واقعی آن است که انسان در هر فکر، اقدام و حرکتی رضایت خداوند را در نظر داشته باشد.

خطیب جمعه خورموج با اشاره به ۱۷ دی ماه سالروز اجرای توطئه استعماری کشف حجاب به دست رضاخان گفت: مسئله حجاب همواره بعنوان ابزار سیاسی استکبار برای به بردگی کشاندن مردم مستضعف استفاده شده و امروز هم دشمن بر روی بی‌حجابی و کشف حجاب زن‌های ما حساب کرده است.

وی افزود: دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف مانند ماهواره و قدرت رسانه‌های خود، بی حجابی و بی‌عفتی را ترویج می‌دهند. زنان و دختران ما بدانند که برای این ارزش دینی یعنی حجاب خون‌های مقدسی به زمین ریخته شده است و پیام مهم شهدا دفاع از حجاب و ارزش های دینی بود.

حجت الاسلام زاهددوست ادامه داد: زنان و دختران ما هوشیار باشند بدانند آنچه به آنان کرامت و شخصیت و مصونیت می بخشد حجاب است. لذا مواظب باشند خدای ناکرده با بی حجابی مجری طرح های شوم دشمنان اسلام نشوند.

امام جمعه خورموج افزود: آمرین به معروف و ناهیان از منکر هم که بصورت مردمی و با قصد خیر و دلسوزانه اقدام می کنند،باید توسط دستگاه قضا به شکل کامل مورد حمایت و توجه قرار بگیرند.

حجت الاسلام زاهددوست با اشاره به اعلام نتایج رسیدگی به صلاحیت نامزدهای انتخابات توسط شورای نگهبان ابراز داشت: همواره تاکید رهبر معظم انقلاب بر حضور پرشور در عرصه انتخابات و مشارکت آفرینی است لذا مهم ترین اصل در انتخابات مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رای فارغ از هر انتخابی است.

وی بیان داشت: نامزدهای انتخابات باید بدون هیاهو و تخریب دیگر نامزدها، به مردم برنامه پیشرفت دو شهرستان دشتی و تنگستان ارائه دهند. کاندیداها و طرفداران آنان از دایره تقوا خارج نشوند و در مسیر انتخابات اخلاق مداری را سرلوحه همه فعالیت های خود قرار دهند.

امام جمعه خورموج با بیان اینکه مردم تحت فشار شدید مشکلات معیشتی و گرانی هستند گفت: از دولت مردمی انتظار است این درد کهنه را علاج کند و عوامل گرانی را از بین ببرد و خیال مردم را راحت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha