شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پلدشت

حوزه/ حجت الاسلام طالبی گفت: اگر ضررهای بی‌حجابی و ولنگاری و بی‌بندوباری را با زبان هنر و با زبان نرم و دلسوزانه تبیین کنیم، قطعاً بسیاری از بانوان و دختران به اهمیت حجاب پی می‌برند و آن را رعایت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام وحید طالبی امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان پلدشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به سالروز کشف حجاب توسط رضاخان، اظهار داشت: هدف دین مبین اسلام از حجاب و عفاف حفظ کرامت و عزت انسان و حفظ نسل بشر است و اگر ضررهای بی‌حجابی و ولنگاری و بی‌بندوباری را با زبان هنر و با زبان نرم و دلسوزانه تبیین کنیم، قطعاً بسیاری از بانوان و دختران به اهمیت حجاب پی می‌برند و آن را رعایت خواهند کرد.

وی ادامه داد: امربه‌معروف در همه زمینه‌ها از جمله حجاب بر همه ما واجب است و تذکر زبانی اگر به‌دفعات زیاد و از زبان افراد مختلف انجام شود، قطعاً و قطعاً تأثیر مثبت خواهد داشت.

امام‌جمعه پلدشت افزود: حجاب تنها برای زنان نیست، بلکه موضوع حجاب مسئله‌ای عامل و برای تمام آحاد جامعه است؛ ازاین‌رو هم زنان و هم مردان باید مسئله حجاب را رعایت کنند.

وی در ادامه با اشاره به حادثه تروریستی کرمان گفت: دشمن امروزه شکست‌های خود را نتیجه تفکر حاج‌قاسم می‌دانند و ایران مهد گسترده‌ترین تجمعات محوری و مردمی مراسمات مذهبی در دنیا است و دشمن به‌شدت از تفکر حاج‌قاسم عصبانی است و این را در مراسم پیاده‌روی اربعین می‌بینیم.

حجت الاسلام طالبی اضافه کرد: پشت پرده عاملان حادثه کرمان طی روزهای آتی تبیین مشخص می شود و پاسخ سخت و سنگین به عاملان حوادث تروریستی کرمان داده خواهد شد و انتقام حاج‌قاسم در دو سطح تاکتیکی و راهبری است و اخراج آمریکا از منطقه یکی از آن هاست.

وی عنوان داشت: کشورمان مراحل انتقام را هوشمندانه پیش می‌برد و با تحلیل دقیق می‌توان به آن دست‌یافت و عاملان حادثه تروریستی کرمان نیز منتظر انتقام سخت ملت ایران باشند و هوشیاری، اتحاد و همدلی ملت ایران در صحنه‌های مختلف دشمن را مأیوس کرده است.

امام جمعه پلدشت با اشاره به انتخابات پیشرو تصریح کرد: ملت ایران با حضور گسترده خود در انتخابات پیش رو برگ زرین دیگری را رقم می‌زنند و اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت شده شب گذشته اعلام شده است و از بین این افراد باید، اشخاص اصلح انتخاب شوند.

وی ادامه داد: انتخابات یکی از مهم‌ترین مولفه‌های انقلاب است حضور پر شور در انتخابات بسیار مهم و ضروری است و نقشه‌های دشمنان را نقش‌برآب می‌کند و هر رأی که به صندوق انداخته می‌شود در واقع تیری بر قلب دشمن است و اگر به کشور و نظام اعتقاد داریم باید در پای صندوق‌های رأی حضور حداکثری داشته باشیم و افرادی که رأی نمی‌دهند در واقع به خود خیانت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha