شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کرمان

حوزه/ انجمن اساتید مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) ضمن محکومیت این حرکت ددمنشانه و ناجوانمردانه مراتب تبریک و تسلیت خود را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و خانواده های معظم شهیدان ابراز می دارد و برای مجروحان این حادثه ی غمبار شفای عاجل را مسئلت می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه, متن بیانیه انجمن اساتید موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در محکومیت جنایت تروریستی در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی به این شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"
ومَن یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُّتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا (نساء:۹۳)

بار دیگر دستان دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی از آستین استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل بیرون آمد تا در سالگرد شهادت سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی با به خاک و خون کشیدن تعدادی از هم وطنان عزیز و عاشقان شهید و شهادت جنایتی دیگر رقم بزند.

این حرکت بزدلانه بیانگر این واقعیت است که دشمنان اسلام و انقلاب، چشم دیدن خیل دوستداران اسوه و الگوی مقاومت را نداشته و نشانه روشنی از خصلت اهریمنی دشمن صهیونیستی _ آمریکایی و مزدوران آن بویژه گروه تروریستی داعش و دلیلی بر استیصال رژیم منحوس در جنگ غزه و در رویارویی با جبهه مقاومت اسلامی است.

انجمن اساتید مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) ضمن محکومیت این حرکت ددمنشانه و ناجوانمردانه مراتب تبریک و تسلیت خود را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و خانواده های معظم شهیدان ابراز می دارد و برای مجروحان این حادثه ی غمبار شفای عاجل را مسئلت می نماید.

بی شک خون شهیدانی که در مسیر مقاومت قدم برداشتند نهال استقامت و امید و ایمان را در قلب های انسان های آزاده بیش از بیش آبیاری خواهد نمود.

پیرو دستور رهبری معظم انقلاب امام خامنه ای در خصوص شناسایی عوامل دخیل در این جنایت هولناک، انجمن اساتید موسسه امام خمینی ره نیز از دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور در خواست تعقیب و دستگیری عوامل دخیل را دارد تا آن جانیان در اسرع وقت به مجازات درخور و عادلانه برسند.

دبیرخانه شورای مرکزی انجمن اساتید مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha